אבוטבול רוצה לכבוש את בית שמש • יציג את תכנית "הקדנציה השנייה"

במסיבת עיתונאים יכריז ראש העיר משה אבוטבול על 'תוכנית הקדנציה השנייה'
השקת התוכנית 'מתקדמים מפיתוח לטיפוח" שתתמקד בתוכנית העבודה של הקדנציה השנייה תערך בראשית השבוע הקרוב
אבוטבול יוצא לדרך: בראשית השבוע הקרוב יציג ראש העיר משה אבוטבול את תוכנית 'הקדנציה השנייה', ובכך יפתח בעצם את קמפיין הבחירות שלו לקדנציה נוספת בראשות עיריית בית שמש.
התוכנית החדשה אותה יציג ראש העיר 'מתקדמים מפיתוח לטיפוח', שתלווה את מערכת הבחירות שלו, ותהיה גם סלוגן הבחירות שלו, מהווה חיבור בין העשייה העירונית וההישגים שהביא במהלך הקדנציה הראשונה שלו בראשות העיר, וזאת למול התוכניות החדשות שהוא מתכוון להוביל לרווחת התושבים עם בחירתו לקדנציה השנייה.
יציאתו של ראש העיר עם קמפיין הבחירות המקצועי שבוודאי יעורר הדים רבים בכל שכונות העיר, נעשה בעצה אחת עם צוות מקצועי ומיומן המלווה באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שהרכיבו יחד עם ראש העיר את 'תוכנית הקדנציה השנייה', שהיא בעצם גם ההתחייבות האישית שלו לציבור הבוחרים בבית שמש.
ראש העיר משה אבוטבול יוצא עם קמפיין הבחירות שלו, לאחר שקיבל חיזוקים רבים מבית, ומעגלי התמיכה שלו מתרחבים והולכים, ובראשם תמיכה ועידוד רב ממרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ורק לאחר מכן הוא יוצא עם הקמפיין המיוחד שבית שמש טרם ראתה כדוגמתו, וזאת בכדי להגביר את התמיכה במועמדותו גם בקרב תושבים נוספים, ובכך לנצח את הבחירות הקרובות.
לקראת השקת הקמפיין החדש, נערכו בשבועות האחרונים ישיבות ארוכות של הצוות המקצועי במטה ההסברה והאסטרטגיה של משה אבוטבול, עליהם ניצח איש הפרסום והאסטרטג רב הניסיון נוחעם ברזסקי, שהוביל מערכת בחירות כבר ברמה הארצית, והוא נרתם להצלחת הקמפיין בבית שמש.
כאמור בראשית השבוע יקיים ראש העיר משה אבוטבול את מסיבת העיתונאים לכבוד השקת 'תוכנית הקדנציה השניה: מתקדמים מפיתוח לטיפוח', ובד בבד פעילי המטה יחלו בפריסה של מסרי הקמפיין בכל רחבי בית שמש.
מיד לאחר השקת הקמפיין יפתחו מטות בחירות בכמה וכמה שכונות העיר, עם דגש של מטה ייחודי לכל ציבור ומגזר, ובכך להגביר את האפקטיביות של הפעילות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.