אגד יוצא במהלך תדמיתי בשיתוף הציבור לבחירת "הנהג שלנו"

אבי פרידמן יו"ר אגד: "המטרה – חיזוק תפיסת השירות של נהגי אגד בציבור הרחב והמחויבות שלנו כארגון לשירות מצוין, מקצועי ואדיב."

אגד השיק השבוע מהלך תדמיתי נרחב לבחירת "הנהג שלנו". אגד מזמין את ציבור הנוסעים בישראל לשתף בחווית שירות טובה לה זכו מנהג אגד. מטרת המהלך להביא לתודעה ציבורית נרחבת את מחויבות השירות של אגד כארגון ושל הנהגים בפרט, וזאת בהתבסס על אלפי מכתבי תודה והוקרה המתקבלים במחלקות פניות הציבור באגד מידי שנה. הכוונה להגביר את המחויבות של הנהגים לשירות אדיב, לסיוע לאוכלוסיות מוגבלות ולקשישים, ולבטיחות הנוסעים.

 

לצורך זה פונה אגד לציבור הרחב ומזמין את הנוסעים לשלוח במייל (sipurtov@egged.co.il) את הסיפורים והעדויות המתייחסים להתנהלות חיובית של הנהג.

 

באגד מעריכים כי יתקבלו בחודש הקרוב למעלה מ- 1,000 סיפורים ובהם חוויות מרגשות של נוסעים שיעידו על חווית השירות הטובה ולעיתים יוצאת דופן במסירות לה זכו מהנהגים. התחרות פתוחה לסיפורים שאירעו במהלך שנת תשע"ד (2014) כולה ואינה מוגבלת לאירוע שהתרחש דווקא בימים האחרונים. הסיפורים יעברו סינון ראשוני ובדיקת אמיתות ושלאחריה יועברו לבחינת צוות שיפוט עצמאי בראשות מר אשל סגל, מנכ"ל המועצה לישראל יפה.

 

הצוות יבחר את 9 הסיפורים הטובים ביותר המבטאים את המחויבות לשירות של נהגי אגד וסיפורים אלה יועמדו גם לשיפוט הציבור ולבחירה של נהג אגד שיוכתר בתואר "הנהג שלנו".

 

אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד, אמר היום: "מטרת המהלך היא לחזק את תפיסת השירות של נהגי אגד בציבור הרחב לצד חיזק את המחויבות שלנו כארגון לרמת השירות הנדרשת. אנו מודעים לעובדה שמעת לעת מתפרסמים סיפורים על שירות לקוי, אבל דווקא בגלל זה חשוב להזכיר, לנהגים וגם ללקוחות, שבתוך למעלה ממיליון מפגשים יומיומיים בין נהגי אגד לבין לקוחותינו מתרחשים גם הרבה אירועים מרגשים, משמעותיים לצד רגעים קטנים של אכפתיות ועזרה."

 

"אלה הם הרגעים", אומר פרידמן, "שבהם נקבעת תדמית אגד אצל הלקוחות ואנו רוצים להביא אותם לידיעת הציבור הרחב ועם זאת להציב לעצמנו, בתוך אגד, רף גבוה של מחויבות לשירות מצויין, מקצועי ואדיב של אגד ונהגיה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.