אות מיוחד יוענק למתנדבים בתקופת המאבק בנגיף הקורונה

"העם שלנו מוכיח את עצמו שוב ושוב"

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין הכריז היום, יום חמישי, ל' באב, 20 באוגוסט, על אות מיוחד שיוענק למתנדבים בתקופת המאבק בנגיף הקורונה, במסגרת הבחירה המסורתית של ״אות הנשיא למתנדב״. הנשיא קיבל היום את פניה של הוועדה שתבחר במתנדבים להם יוענק האות שהתכנסה בראשותו של אלוף (במיל') רוני נומה.

הנשיא הודה לחברי הוועדה על נכונותם לתרום מזמנם ומרצונם למען המפעל הזה במיוחד בעת הנוכחית. הוא סיפר לחברי הועדה על הנכונות שהוא פוגש לסיוע והושטת יד בכל חלקי החברה מול המצוקות והקשיים שהביאה לפתחנו הקורונה. "אין שבוע שעובר בלי שאשמע על מיזם התנדבותי חדש: רפואי, סיעודי, טכנולוגי, בכל תחום רלוונטי למאבק בנגיף ובהשלכות שהוא כפה עלינו, העם בישראל פותח את הלב ואת הראש ומגיש עזרה לנדרשים לה."

"בדרך כלל בזמן הזה, רשימת זוכי "אות הנשיא למתנדב" כבר סגורה, אבל בגלל הנסיבות המיוחדות שבהן אנחנו מצויים, בחרנו למצוא דרך להוקיר את אלה הפועלים היום ועכשיו," ציין הנשיא והוסיף: "אנחנו בימים כואבים בהם אנו סופרים את מתינו ולא תמיד שמים לב לאנשים שמאחורי המספרים. אבל, מדהים לראות איך בזמנים הקשים ביותר, ועל אף הוויכוחים והמחלוקות, העם שלנו מוכיח את עצמו שוב ושוב. מוכיח את עצמו בקהילתיות שלו, בערכי הנתינה שלו, בערבות ההדדית. ערך הערבות ההדדית הוא ערך יסודי שמלווה את העם בישראל שנים אחורה. בלעדיו – לא היינו מגיעים למקום שבו אנחנו נמצאים היום."

"מרכיב ההתנדבות והחסד נמצא בכל חלקי החברה שלנו – יהודים וערבים, חרדים דתיים וחילונים. הזכות שלי כנשיא, היא לראות לא רק את הבעיות והקשיים – אלא גם את הפנים היפות של מדינת ישראל. את המתנדבות והמתנדבים, את מי שמושיטים יד תומכת לכל מי שנזקק לה. כמה יפות הן הפנים האלה. עכשיו גם לכם תהיה הזכות להיחשף לכל הטוב הזה. הבחירה שלכם תהיה קשה," חתם הנשיא ואיחל הצלחה רבה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *