אז.. מה הסוויצ' שלך?

B&H  משיקה את מותג המשקאות switch – סוויצ', סדרת משקאות מוגזים במגוון טעמים.

B&H  חושפת השבוע את switch – סוויצ', מותג משקאות מרענן המציע מגוון רחב של טעמים מעולים. המותג אשר נושא את כשרות בד"צ העדה החרדית, מאגד תחתיו משקאות רגילים לצד נטולי סוכר ומופחתי קלוריות.

את חברת B&H הקים לפני כשנה וחצי יהודי ברזילאי חסידי בעל לב חם אשר עלה לאחרונה עם משפחתו לישראל, כשבאמתחתו חזון חדש: הקמת מפעל משקאות בסטנדרט איכות בינלאומי, בקרות איכות קפדניות ומגוון רחב של טעמים מבוקשים בכשרות מהודרת.

במשך חודשים ארוכים עמלו ב B&H על בניית ליין המשקאות switch – סוויצ', במפעלי החברה שקדו מהנדסי טכנולוגיה מעולים, אשר לאחר מבחני ייצור מחמירים ובחינות טעימה שונות הביאו לטעם ומרקם עשירים במיוחד.

מנהלי המפעל בעלי הניסיון העשיר, לא חסכו ואף השקיעו בסירופים בינלאומיים מסוגים מעולים ובמכונות יצור יקרות שחלקן נרכש ממפעל סופר דרינק אשר סגר שעריו לאחרונה.

בשלב הראשון תציע B&H משקאות בטעמים מגוונים: אשכולית אדומה, לימון ליים, סודה, קולה, דיאט קולה, אורנג' תות, אורנג קוקוס ועוד. בנוסף ניתן למצוא על המדפים גם משקאות מופחתי קלוריות: אשכולית אדומה, תפוחים ללא סוכר, לימון ואשכולית לבנה.

 

מר י. מרקוביץ מנכ"ל B&H:

"את ליין המשקאות המוגזים switch – סוויצ' פיתחנו לאור הדרישה ההולכת והגוברת למשקאות איכותיים הנושאים כשרות ברמה גבוהה. לראשונה, כחלק מאסטרטגיית המותג, אנו מציעים מענה כולל ונרחב של סדרת משקאות תוססים מסוגים שונים, רגילים, קלים ונטולי סוכר. הבשורה של המותג היא משקאות באיכות גבוהה, ללא התפשרות על הטעם, ובמחירים אטרקטיביים. כתוצאה מכל אלה, אנו צופים שתוך שנה יחלוש המותג  B&H  על נתח שוק של כ-30 אחוזים מהקטגוריה במגזר החרדי".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.