אחיה של הכלה שתועד מדמם מספר: "השוטר נתן לי בוקס בפנים"

יצחק פולק, אחיה של הכלה שתועד מדמם בפיזור האלים של החתונה, בהתייחסות ראשונה לכאן חדשות: "השוטרים נכנסו לבית, הם אמרו שהם רוצים לקחת את אמא שלי למעצר. לא רציתי שזה ייגמר רע. ראיתי שאמא שלי נופלת לאחור ואז אחד השוטרים פשוט נתן לי בוקס". צפו במקבץ תיעודים מעדויות קשות מהחתונה

חתונת הדמים שמסעירה את המדינה. יצחק פולק, אחיה של הכלה שתועד מדמם בפיזור האלים של החתונה, בהתייחסות ראשונה לכאן חדשות: "השוטרים נכנסו לבית, הם אמרו שהם רוצים לקחת את אמא שלי למעצר. לא רציתי שזה ייגמר רע. ראיתי שאמא שלי נופלת לאחור ואז אחד השוטרים פשוט נתן לי בוקס".

החתן, שחתונתו נקטעה בפיזור אלים על ידי כוחות משטרתיים, סיפר על התמונות הקשות שחווה עם אשתו: "לא יכולנו לראות את זה, היא התעלפה בחוץ.

אחיה של הכלה מהחתונה בגבעת זאב, שפוזרה על ידי שוטרים באלימות, תיאר את השתלשלות הקשה של האירועים: "רצו לקחת את אמא שלי באמצע השמחה"

כזכור, כוחות המשטרה הוזעקו אתמול בלילה לבית בישוב גבעת זאב בעקבות חתונה שהתקיימה במקום תוך הפרת התקנות.

השוטרים שהגיעו למקום, הבחינו בעשרות אנשים ששהו בבית ובחצר בניגוד לתקנות וביקשו מהם לעזוב את המקום. במקום התפתחה מהומה ועל פי התיעודים ניתן לראות כי המשטרה נהגה באלימות קשה ואכזרית עד זוב דם כלפי החוגגים.

במשטרה ניסו להסביר את התיעוד הקשה שמעורר סערה, וטענו כי חלק מהמשתתפים הפריעו לשוטרים בביצוע תפקידם ותקפו אותם. מנגד, אורחים שהשתתפו בחתונה טוענים כי השוטרים הפעילו כוח רב כלפי הנוכחים במקום ותקפו באלימות ללא כל סיבה.

אב הכלה סיפר לאתר ynet כי "השוטרים התנהגו בצורה זוועתית. שמנו מסכות. פתחו לבן שלי את הראש. רצו לעצור את אשתי. כולנו שמנו ידיים שישימו לנו אזיקים. כדי שיראו מה זה משטרת ישראל. אף אחד לא שתה שם. עשינו חתונה לפי החוק. השכנים התקשרו והלשינו".

מהמשטרה נמסר: בהמשך לפניות כתבים אודות האכיפה שבוצעה בחתונה שהתקיימה בבית בישוב גבעת זאב, השוטרים כאמור הגיעו בעקבות דיווח על חתונה והפרת התקנות ובה עשרות משתתפים.

השוטרת שתיעדה את המתרחש וביקשה לזהות את בעלת הבית, הותקפה על ידה, ולכן נאלצו השוטרים להודיע לה שהיא מעוכבת, וביקשו ממנה להתלוות אליהם מספר פעמים.

בשלב זה, שאר בני הבית החלו להתלהם ולהפריע לשוטרים, תוך שחלקם זורקים לעברם בקבוקי שמן מזכוכית שהתנפצו. השוטרים עצרו את אחד החשודים תוך שהוא מתנגד למעצר ותוקף אותם, ובתוך כך החליק על השמן, ושניהם נחבלו משברי הזכוכית.

השוטרים רשמו קנס לבעלת הבית והעבירו את החשוד לתחנת המשטרה, שם זומן צוות מד"א שמעניק לו טיפול רפואי.

לצערנו בשעה האחרונה מופצים ברשתות החברתיות פרטים מעוותים לחלוטין אודות המקרה בניסיון להכפיש את השוטרים ולהטיל דופי בפעילותם, זאת במקום לגנות את מי שהפר את התקנות ברגל גסה, לא נשמע להוראות השוטרים ותקף אותם.

אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בשוטרים המבצעים את תפקידם כחוק למען בריאות הציבור.

מ״מ מפכ״ל המשטרה התייחס לתקרית בגבעת זאב במהלך פעילות אכיפה של תקנות הקורונה: ״שוב אנו עדים לתקיפת שוטרים שמבצעים את תפקידם כלפי מי שמפר את החוק ברגל גסה. לצערי במקום שישמע גינוי חריף כלפי אלו המפרים את התקנות ופוגעים בשוטרים האוכפים אותן, יש מי שבוחרים להשתלח בשוטרים ולהכפישם. אני מגבה ומחזק את ידיהם של השוטרים הפועלים למען שמירת שלום הציבור ובריאותו, ומגנה את כל מי שמנסה לפגוע בהם ובפעילותם לאכיפת החוק. אני שב וקורא לציבור כולו לגלות אחריות ולשמור על החוק״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *