אחיו של אשר ז"ל: "בזכות הרב שלי לא הלכתי לים – וניצלתי"

אמש הלך לעולמו אשר חזות בן ה-14 שנהרג מפגיעת ברק בחוף זיקים. אחיו של אשר, בצלאל, לא נסע לחוף הים עם בני משפחתו ובכך ניצלו חייו.

אמש הלך לעולמו אשר חזות בן ה-14 שנהרג מפגיעת ברק בחוף זיקים, אשר, בחור ישיבה, הובא אמש (חמישי) למנוחות בבית העלמין בבאר שבע. הרופאים פתחו במאמצי החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

אחיו של אשר, בצלאל, לא נסע לחוף הים עם בני משפחתו ובכך ניצלו חייו. "הייתי אמור להיות שם, אבל במקום נסעתי עם הרב שלי, הרב נתנאל סנדרו, לשיעור של הרב זמיר כהן בביתר עילית", סיפר חזות ב"חדשות הבוקר" בערוץ 12. "אם לא הייתי נוסע לשיעור, הייתי בים עם האחים שלי ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה. אני יודע שאני חי היום בזכות הרב שלי"

אחיו נשאל – איך גילית מה קרה?

אמא שלי התקשרה אלי ואמרה שהודיעו לה מבית החולים באשקלון להגיע בדחיפות לבית החולים כי קרה משהו נורא. היא לא הסבירה לי בטלפון מה קרה ועד שהגעתי לבית החולים לא ידעתי. הייתי בלחץ ובמתח, שמעתי בחדשות על מכת הברק בזיקים, עשיתי אחד ועוד אחד והבנתי שזה מה שקרה".

מה האחים שלך זוכרים מהאירוע?

"אחותי לא זוכרת הרבה. היא אמרה שהיה גשם, התחילו להתאסף עננים למעלה והם שמעו ברקים. אחי הגדול פחד ואמר 'בואו נתקדם לרכב', הם התקדמו כמה מטרים ואז פתאום אחותי התעוררה כשלידה פרמדיקים. אחי הגדול אלעזר אמר שהוא שמע בום, ראה פלאש וכולם נפלו על הרצפה. הוא לא היה מסוגל ללכת אז הוא זחל לאשתו שהייתה ללא רוח חיים ועשה לה החייאה. בינתיים האחים שלי איבדו את ההכרה כולם והתעוררו רק בבית החולים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *