אחרי ספירת רוב קולות עורכי הדין מסתמן: אבי חימי ניצח בבחירות

לפי הנראה בשעה זו ולפי המסתמן, אבי חימי ניצח בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין שנערכו אמש. כרגע מוביל עו"ד אבי חימי על פני המתמודד השני עו"ד ציון אמיר במאות קולות

מסתמן: עו"ד אבי חימי כנראה ניצח בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין שנערכו אמש. אחרי ספירת מרבית הקולות מוביל חימי על פני המתמודד השני עו"ד ציון אמיר במאות קולות.

נכון לעכשיו נותרו עוד 5,000 קולות לספירה מתוך כ-19 אלף פתקי הצבעה. אחוזי ההצבעה הסופיים עמדו על 29% אחוזי הצבעה, עלייה קלה של 1% לעומת הבחירות הקודמות. לפי גורמים בלשכה, חימי זכה לרוב משמעותי במחוז המרכז וצפוי לפי ההערכות לנצח גם במחוז חיפה בו הוא נחשב לחזק יותר.

עו"ד אבי חימי נשוי לחנה, ד"ר לקרימינולוגיה, המנהלת הקלינית של נט"ל, ואב לשתי בנות. הוא עורך דין פלילי ומוכר ב־29 השנים האחרונות. ייצג בין השאר את קצין המודיעין של מחוז דרום של המשטרה אורן סבג, שזוכה מהתעללות בעציר, ואת קצין מג"ב ניר סומך שזוכה מהריגת שכנו.

לגבי הבחינות ללשכה, הודה חימי בעבר כי "יש מטוטלת. בעבר היה קל מדי, עכשיו זה מעט לצד השני. צריך למצוא את האיזונים. לאחר הבחירות אוביל להקמת ועדה ציבורית שתבנה בחינה בסוף שנה א' על יסודות המשפט, שתחייב מעבר".

חימי אף התבטא נחרצות נגד פסקת התגברות רחבה, אך הציע שינוי בשיטת פסקי הדין בסוגיות מהותיות. "האיזון בין הרשויות אינו קדוש, אך זו סוגיה שלא צריכה להיות פוליטית. עם זאת, העובדה שיש ציבורים שלמים שאיבדו את האמון במערכת המשפט, אומרת שצריך לעשות בדק בית רציני".

מולו, עו"ד אמיר, אב לשלושה, הוא עורך דין פלילי במשך 38 שנים, מהמוכרים בארץ. ייצג  את הנשיא לשעבר משה קצב ואת השחקן המנוח דודו טופז, ובימים אלה את מפקד חיל הים לשעבר האלוף (מיל') אלי מרום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *