איחוד בין גנץ ללפיד? "תוך שבועיים תתקבל הכרעה"

בשבת תרבות ברמת גן הבהיר ח"כ עופר שלח שמתקיימות שיחות בין הצדדים, והחלטה בנושא תתקבל תוך שבועיים

במפלגת "יש עתיד" התייחסו לנאומו הראשון של יו"ר חוסן לישראל בני גנץ ולאפשרות של איחוד בין המפלגות. בשבת תרבות ברמת גן הבהיר ח"כ עופר שלח שמתקיימות שיחות בין הצדדים, והחלטה בנושא תתקבל תוך שבועיים: "חיבור יהיה מבוסס על קווים מוסכמים". ח"כ מאיר כהן הוסיף : "דבריו עמומים, מצפה ממנו להגיד דברים ברורים".

כאמור, באירוע שבת תרבות ברמת גן, אמר יו"ר סיעת "יש עתיד" ח"כ שלח כי "בין יאיר לפיד לבני גנץ מתקיימות שיחות, וכי ההכרעה בעניין איחוד צפויה להתקבל במהלך השבועיים הקרובים. "חיבור צריך להיות מבוסס על קווים מוסכמים", אמר. "צריך להסתכל על התמונה באופן מפוכח".

ח"כ שלח הוסיף עוד כי מפלגתו, "יש עתיד", היא האלטרנטיבה השלטונית המבוססת ביותר בישראל: "היא זאת שצריכה להוביל את מי שמבקש להחליף את השלטון".

חבר הכנסת מאיר כהן מיש עתיד התייחס אף הוא לאפשרות של איחוד. במהלך דברים שאמר באירוע שבתרבות בכפר סבא תקף את גנץ על התבטאויותיו בנאום הפוליטי הראשון שנשא השבוע. "לא שמעתי שמפלגת 'חוסן לישראל' נגעה במהות", תקף. ח"כ כהן ציין כי דבריו של גנץ נותרו עמומים ולדבריו "לא נגעו בבעיות של החברה הישראלית". ח"כ כהן הוסיף: "אם הוא באמת רוצה להצטייר כמנהיג – אז שיגיד את הדברים בבירור".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *