'איחוד הימין' דרש – ו'הליכוד' הוציאו את 'עוצמה יהודית' מההסכם

במהלך העבודה על ההסכם הקואליציוני, כתבו נציגי הליכוד שלוש מפלגות תחת 'איחוד מפלגות הימין', אך נציגי האיחוד נקבו רק בשמן של הבית היהודי והאיחוד הלאומי. איתמר בן גביר בתגובה: "תקיעת סכין בגב"

לדרישת איחוד מפלגות הימין, הוציא הליכוד את עוצמה יהודית ממסמך ההסכם הקואליציוני שהתגבש. כך פרסם הבוקר (רביעי) העיתונאי מיכאל שמש בכאן חדשות.

לפי הדיווח, מתברר כי ביום פיזור הכנסת, כשבליכוד ערכו את מסמך ההסכם הקואליציוני, נכתב כי איחוד הימין כולל בתוכו את שלוש המפלגות: הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית, אלא שנציגי האיחוד שהיו במקום הפתיעו וביקשו להסיר את עוצמה יהודית בטענה ש"אנחנו אחרי הבחירות". בליכוד נענו לבקשה והסירו את האזכור של ׳עוצמה יהודית׳ במסמך.

איתמר בן גביר, איש עוצמה יהודית, אמר בתגובה בתוכנית קלמן-ליברמן בכאן רשת ב' כי "זהו האקדח המעשן שמוכיח שבאיחוד המפלגות השתמשו בעוצמה יהודית וזרקו את חבריה לאחר הבחירות. בזכותנו פרץ וסמוטריץ׳ שרים, מי שעשה מה שעשה תקע לנו סכין בגב", אמר בן גביר.

בן גביר ציין כי הבית היהודי והאיחוד הלאומי נכנסו בזכותם לכנסת: "חתמו איתנו על הסכמים וכנראה שלא כל כך רצו לקיים את ההסכמים האלה. מי שמתבייש לא רץ עם השני, מי שמתבייש לא מעמיד את השני בפרונט. זה לא סוד שבמערכת הבחירות דווקא מי שהיה בפרונט של איחוד מפלגות הימין זה לא הרב רפי פרץ, זה אני, זה בצלאל סמוטריץ'. אם הייתה בושה כל כך גדולה אף אחד לא היה שם אותנו בפרונט של הסיפור הזה, אבל שמו אותנו בפרונט, השתמשו וזרקו".

שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ׳ מסר בתגובה כי אינו מכיר את הדרישה, אבל לטענתו באיחוד מפלגות הימין עשו מאמץ לשלב את דרישות עוצמה יהודית בהסכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *