אייכלר לסמוטריץ': "משמים נשלחת לנער את החלודה של התחבורה הציבורית"

אייכלר שלח מכתב לשר התחבורה הנכנס בו הוא דרש ממנו לסייע בהגברת הקווים בתחבורה הציבורית, בפרט לרגל התקרבות ימי החגים וחודש הסליחות, בטענה שהעומסים בתחנות הם חריגים בגודלם, וכי חייב את התערבותו של שר התחבורה

עוד בטרם החל שר התחבורה החדש בצלאל סמוטריץ' להיכנס לתפקידו באופן רשמי ולנהל את המשרד עליו הוא הופקד, וכבר רשימת הבקשות מתחילות להערם על שולחנו, כאשר הראשון לבקש את עזרתו הוא לא אחר מחבר הכנסת ישראל אייכלר מאגודת ישראל.

האחרון שלח מכתב לשר התחבורה הנכנס בו הוא דרש ממנו לסייע בהגברת הקווים בתחבורה הציבורית, בפרט לרגל התקרבות ימי החגים וחודש הסליחות, בטענה שהעומסים בתחנות הם חריגים בגודלם, וכי חייב את התערבותו של שר התחבורה.

חשוב לציין שהשניים שיתפו פעולה במשך קדנציה שלמה, כאשר שניהם כיהנו כסגני יושב ראש הכנסת, במהלך הכנסת ה- 21, וההיכרות המקצועית בין השניים גדולה.

ח"כ ישראל אייכלר כתב במכתב ששלח לשר התחבורה החדש בצלאל סמוטריץ': רבבות אנשים מתענים כל שעה תחת גלגלי הבירוקרטיה של החתבורה הציבורית. אני סמוך ובטוח כי תעשה תפקידך נאמנה לטובת כלל התושבים. משמים נשלחת לנער את החלודה של התחבורה הציבורית"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *