אימוני כושר אישיים בהתאם לצורך

כולנו שונים האחד מהשני ולכולנו צרכים שונים האחד מהשני גם בכל מה שקשור לאימוני כושר. במאמר זה נעסוק בנושא של אימוני כושר אישיים והיתרונות שלהם.

באופן כללי

אימוני כושר תורמים לכל אחד מאתנו במובנים רבים. ראשית, במובן הבריאותי – הגוף מקבל את האפשרות לאמן את השרירים השונים לעבודה מאומצת וכך, פעילות פחות מאומצת ויום יומית הופכת לקלה יותר. במובן הנפשי – הפעילות הגופנית עוזרת לפריקת המתחים היום יומיים שלנו ומאפשרת לנו זמן נטול מתחים.

באופן אישי

נכון שכולנו זקוקים לפעילות גופנית, אבל כל אחד מאתנו זקוק לסוג אחר של פעילות ובקצב שונה מהאחרים. פעמים רבות, ישנם צרכים מיוחדים של מתאמנים כמו לדוגמה התעמלות לאחר הלידה, התעמלות לחולי סכרת, למבוגרים או ילדים ועוד. אימוני כושר אישיים מאפשרים למתאמן להתאמן בקצב הדרוש לו באופן אישי וגם לפי הצרכים הגופניים האישיים שלו.

חשוב להבין, שהצרכים של אשה לאחר לידה אינם זהים לצרכים של מתאמן מבוגר או של ילד ולכן ביצוע ההתאמה הנדרשת היא חיונית לשם השגת התוצאות הרצויות.

יישור קו

כאשר מתחילים אימוני כושר בקבוצה, בכל מסגרת שהיא, קיים הצורך ליישר קו ולאפשר לכל מתאמן להגיע לרמה הקבוצתית הממוצעת. המצב שנוצר הוא, שהמתקשים נאלצים להתאמץ במיוחד בעוד שהמתאמנים המנוסים עלולים לחוש, שהם אינם ממצים את הפוטנציאל שלהם. זוהי גם סיבה טובה להתאמן עם מאמן אישי וכך להתאמן בהתאם ליכולות האישיות של המתאמן ולא בהתאם ליכולות הקבוצתיות.

כל הדרישות בהישג יד

בין אם אתם זקוקים לאימון כושר בשעות מיוחדות, רוצים להתאמן בבית או כל דרישה אחרת שיש לכם, תוכלו לקבל על כך מענה בעזרת אימוני כושר אישיים. האימון האישי מאפשר לכם לקבוע באופן אישי עם המאמן את המועד והמיקום הרצויים לכם וכך תוכלו להתמיד עם האימונים ביתר קלות ולשמור על יציבות הכושר הגופני שלכם.

חשוב לדעת!

במידה ואתם זקוקים לאימון מיוחד בשל מצב גופני מיוחד, חשוב לבחור מאמן כושר אישי, שיודע לאמן בהתאם למצב הגופני והינו מנוסה במצב גופני זה וזאת, במטרה להוביל לתוצאות הרצויות ולמנוע נזקים מיותרים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.