אין אפוטרופוס לעריות. מהאריות/ הכביסה המלוכלכת נחשפת

לא הכיפה, הציצית או הזקן, או אדם, אשר יושב ולומד תורה יכולים להיות מהן הוכחה ונאמנות, שאדם זה או אחר אין הלכה זו מכוונת אליו. בשום מקום בתורתנו הקדושה לא נתנו איזה פתח או ההלכה, לשמור ולטאטא את הכביסה המלוכלכת בתוכנו שמה ייגרם חילול השם.

ב"ה

אין אפוטרופוס לעריות.

הלכה בתורת ישראל וכלל קבוע, כי אין לסמוך על אף אדם בכל הקשור לשמירה על איסור עריות. כל כללי הנאמנות המקובלים בתחומים אחרים אינם תקפים בתחום העריות.

לכן לא הכיפה, הציצית או הזקן, או אדם, אשר יושב ולומד תורה יכולים להיות מהן הוכחה ונאמנות, שאדם זה או אחר אין הלכה זו מכוונת אליו.

בשום מקום בתורתנו הקדושה לא נתנו איזה פתח או הלכה, לשמור ולטאטא את הכביסה המלוכלכת בתוכנו שמה ייגרם חילול השם במרכאות.

להפך, התורה היא קודם כל שמירה על כבוד האדם, הלכות של בן אדם לחברו, ודקדוק בפגיעה בנפש האדם.

ציבור חרדי!

בשנה האחרונה אנו עדים בעצב, כאב ושאת נפש רבה, לראות איך הכביסה המלוכלכת מתחילה לצאת מכל מקום מתוכינו.

האבק אשר נשמר מתחת לשטיח ושולחן, נסדק, ויוצאים כל סיפורי הזוועה בהם שנים רבות נשמרו, אך ורק בתוך חצרות הרבנים כשומר דמיוני ופחד להרס משפחות וחילול השם .

הצעד הזה של לשמור על הכביסה המלוכלכת בבית, פגעה דורות רבים בנפשות רכות של ילדים וילדות, נערים ונערות, ורמסה את נפש האדם .

הגיעו מים עד נפש!

מחובתנו כיהודים חרדים מלומדי תורה לדבר על הנושא ללא בושה, כמו מידת הגניבה רצח וכל עשרת הדברות בגלוי.

כל אדם ולא משנה מה מעמדו בחברה, רב מורה עסקן חרדי דתי חילוני, אשר לא יודע גבולות, פוגע רומס ומנצל מרות ע"י מעשים חמורים אשר פוגעים בנפש ברוח ובהגיון.

עלינו לקום לפרסם למחות לגלות עד למצב בה הבושה הגדולה מעצם הפחד להיחשף לתקשורת, תביא להרבה פחות מקרים של התעללות .

בידינו להפסיק אפילו במעט את המידה המאוסה של גילוי עריות בתוכנו. הורים שימרו על ילדכם מכל משמר.

כיפה וזקן, הכל טוב ויפה עד גילוי עריות, בה היצר והחולי גורם לחולים בנפש, להרוס את נפשם של הבריאים הטהורים והתמימים.

ילדכם תמיד יהיו בסכנה אם לא תדברו אם לא תסבירו, אם לא נתאחד כולנו הציבור החרדי ונמחוק מחצרות ביתנו את החולי אשר באי הבנה ובאי רצון לראות את הנולד חשבו להסתיר מהעולם.

אזי ימשיכו פוחזי אדם ריקני הדור רשעים פוגעי נפשות, לפגוע ולגדל בתוכנו דור של נפגעים, שיקומו בעתיד ויחשפו, אך יהיה מאוחר לתקן את נפשם האבודה והדואבת.

 

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.