אין רוב: נתניהו מתקשה להשיג 61 אצבעות על חוק פיזור הכנסת

לא רק בהליכוד יש מתנגדים – כעת גם ב'איחוד הימין' הודיעו כי שוקלים להתנגד לחוק פיזור הכנסת, בשל התאריך הנבחר, וגם בשל ההלוואות. גורם ב'ליכוד': ליברמן ממשיך להוליך שולל

שעות אחדות לפני ההצבעה הגורלית ומסתבר שבמפלגת הליכוד יהיו מי שייעלמו בדקה ה-90 בהצבעה על החוק לפיזור הכנסת.

אלא שלא רק שם יש מתנגדים. גם באיחוד הימין שוקלים להתנגד, בעיקר בגלל עניין ההלוואות והתאריך הנבחר, ונכון לעת עתה אין לראש הממשלה בנימין נתניהו רוב של 61 לפיזור הכנסת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא רוצה בחירות, הופך כל אבן כדי למנוע אותן. מנגד לא ברור מה הוא עוד יכול לתת לליברמן שהוא עוד לא הציע.

גורם בליכוד אמר בדקות האחרונות כי "ליברמן ממשיך להוליך שולל. הוא אומר על כל הצעה ״אולי נשקול״, מושך כמה ימים – ואז דוחה אותה. המטרה שלו היא לחסל את ראש הממשלה נתניהו כי הוא רוצה לרשת אותו. ליברמן שתמיד עשה דילים עם המפלגות החרדיות, לדוגמה כשסיכל מועמדות של ראש עיר חילוני לירושלים, פתאום מצייר את עצמו כמי שמייצג את הקול החילוני. בשביל כמה מנדטים ותאוות כוח ליברמן גורר מדינה שלמה לבחירות".

מ"ישראל ביתנו" נמסר בתגובה: "אנחנו מצטערים על הסגנון והשפה בתדרוכים היוצאים מלשכת רה"מ. מהרגע הראשון "ישראל ביתנו" הזהירה שמבחינתה יש אך ורק הצעה אחת – השלמת החקיקה בקריאה שנייה ושלישית בנוסח זהה לקריאה הראשונה. כל השאר זה ספינים והטעיית הציבור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *