איציק אלרוב יטפל בתלונות נגד תנובה(וידאו)

ממחאת הקוטג' לסערת הקוטג': איציק אלרוב מונה ע"י שר הכלכלה, אריה דרעי, לרכז את הטיפול בתלונות נגד תנובה

שר הכלכלה, אריה דרעי, הודיע הבוקר (ב’) בוועדת הכספים, כי יורה ליועצו למאבק ביוקר המחיה, איציק אלרוב, לרכז את הטיפול בתלונות נגד תנובה בנושא הטעיית צרכנים.

השר דרעי אמר את הדברים במענה לפנייתו של סגן שר האוצר לשעבר, מיקי לוי (יש עתיד), שקרא לשר לבדוק את העניין.

כזכור, אורן יצחקיאן פרסם בסוף השבוע סרטון בפייסבוק שהגיע להמוני גולשים ובו הציג קוטג' של תנובה במשקל נמוך בהרבה מזה שמצויין על האריזה. בתנובה מיהרו הבוקר (ראשון) להבהיר – מדובר בתקלה נקודתית שתיבדק.

בסרטון הניח יצחקיאן גביע קוטג' שעליו כתוב המשקל 125 גר' על משקל וגילה שבפועל הוא שוקל 86 גר' בלבד. הוא גם הקפיד להוכיח באמצעות מוצרים אחרים שמדובר במשקל מכויל. בהמשך העלה סרטון נוסף כדי להוכיח את טענתו והציג גביעי קוטג' נוספים שמשקלם נמוך מזה שמצויין על האריזה.

"ככל שתשתפו, כך אני מאמין שנוכל לשנות את פני הדברים ונשפיע בכך שמקרים אלו לא יחזרו על עצמם", כתב יצחקיאן בפוסט.

והשינוי אכן הגיע. "מיד עם צאת השבת בדקנו באופן המהיר ביותר האם חלה תקלה כלשהי והאם קיימים מוצרים נוספים שיש בהם הבדלי משקל", מסרו הבוקר בתנובה. "מהבדיקה הראשונית שעשינו נראה כי מדובר בפגם בודד, ולא בבעיה גורפת".

בחברה ציינו כי בדקו אם היו תלונות דומות בעבר וכי ערכו שקילות רבות למוצר מאותו הסוג. "נערוך מחר בדיקה נוספת, ונפרסם את הממצאים", הבטיחו בתנובה. "צר לנו על המוצר הפגום, מדובר באירוע נדיר ואנחנו נפצה כמובן את הצרכן".

לאחר שהסרטון עם ההוכחה שתנובה הונתה את לקוחותיה עורר סערה ברשת, נאלצה החברה לפרסם בדף הפייסבוק התנצלות ולהודות כי אכן ישנה בעיה ארצית גורפת ולא בודדת: "בעקבות פניית הצרכן אורן יצחקיאן אלינו, ביצענו עם צאת השבת בדיקה ראשונית של מוצרים מדגמיים ולא איתרנו תקלה. כפי שהתחייבנו בפניו ובפני הציבור, ערכנו הבוקר בדיקות מקיפות ומעמיקות יותר הן בקו הייצור והן במאות מוצרים במחסני החברה וברשתות השיווק. לצערנו גילינו כי קיימת שונות רנדומלית במשקל בקו המייצר את הקוטג' והגבינה הלבנה באריזות 125 ולצד מוצרים רבים תקינים מצאנו גם מוצרים בתכולה חסרה. התקלה אותרה ומטופלת באופן מיידי.

בעקבות זאת הורה מנכ״ל תנובה, אריק שור, על הקמת ועדת בדיקה בראשה יעמוד מומחה בעל שם, ד״ר שמואל אבן, במטרה לאתר את הגורמים לתקלה ולהפיק לקחים.

אנו מודים למר יצחיקאן על שהפנה את תשומת ליבנו לתקלה ומבקשים להתנצל בפני ציבור צרכנינו.

כל צרכן שבידו מוצר קוטג' או גבינה לבנה באריזת 125 עד תאריך פג תוקף 26/7 מוזמן לפנות למוקד שירות צרכנים בטלפון: 1-800-666-244 ולקבל פיצוי". לשון התגובה

צפו בראיון עם יצחקיאן (באדיבות רשת)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.