אירוע הקניות הגדול באינטרנט חוזר 

 גוגל חוזרת בשנה שניה עם אירוע הקניות האינטרנטי הישראלי shopping IL– יומיים שבהם ניתן לקנות ממבחר חנויות ארץ ישראליות בהנחות מיוחדות ומבלי לעמוד בתורים ולהילחם עם ישראלים אחרים

 

בתחום הקמעונאות ידוע כי יש תקופות בהן העסק משגשג ותקופות בהן נראה כי החנויות שוממות. ימי המכירות המוצלחים ביותר הם לאו דווקא ימים עמוסי מבצעים אלא ימים בהם יש לקונים סיבה לקנות: למשל בחילופי עונות, בתחילת שנת הלימודים, לקראת החגים וכו'. לעיתים מתקיימים ירידי מכירות המאגדים מספר עסקים במקום אחד ומקיימים מבצעים מיוחדים ואטרקטיביים – ועכשיו הגיע תור העסקים ברשת.

אם אתה לא שם אתה לא קיים

בעבר, כאשר פלוני היה מחליט לפתוח חנות, אחד הדברים החשובים ביותר להצלחת העסק היה המיקום. כדי להביא עוד קונים לבית העסק יש להגיע לא רק ללקוחות הגרים בקרבת מקום אלא גם לכלל הצרכנים המחפשים לקנות מוצרים מסוג מסוים: נאמר מפות שולחן או כלי בית. עד עידן האינטרנט דפי זהב היוו את אחד האמצעים העיקריים שריכזו מידע על בתי עסק לפי תחום עיסוקם והמוצרים אותם שיווקו.

היום, מרבית החנויות מחזיקות בנוסף לעסק הפיזי גם חנות וירטואלית דרכה ניתן לרכוש מוצרים או שירותים. ישנן אף חנויות המסתפקות בקיום וירטואלי מבלי להחזיק חנות ממשית שבה ניתן לבקר. חנות כזו מאפשרת להגדיל את כמות המבקרים והקונים בחנות במידה רבה, תוך ניצול משאבים מינימלי.

לא רק עבור המוכרים

גם עבור הקונים מדובר בשירות ונוחות מסוג שהם לא בטוח מכירים. חנויות וירטואליות מאפשרות לדוגמה ביצוע של פעולות אשר בעבר דרשו השקעת זמן ואנרגיה. דוגמה אחת כזו היא נושא השוואת המחירים- היום ניתן להיכנס לכמה חנויות שונות באמצעות המחשב, לבדוק את מחירי המוצר המבוקש ולרכוש בחנות הזולה ביותר. כמו כן ניתן להתרשם מחוות דעת של לקוחות אשר רכשו את המוצר וללמוד על איכותו של המוצר עצמו ועל רמת השירות.
קנייה באמצעות האינטרנט היא נוחה, מהירה וחושפת את הלקוח למגוון מוצרים רחב.

תהליך הרכישה ברשת הוא פשוט ומהיר, והיום ניתן לשלם במגוון של דרכים (אשראי, paypal וכו') המוצרים מגיעים לבית הצרכן באמצעות שליחים או באמצעות דואר רשום. וחוסכים לרוכשים את העמידה בתורים והלוגיסטיקה המורכבת שלעיתים נדרשת בקניות גדולות.

אז מה מיוחד באירוע הקניות הגדול של גוגל?

נניח ואתם מחפשים שטיחון למטבח. תלכו לחנות אחת ותבדקו אילו שטיחים החנות מציעה ומה מחירם. אם יש לכם מודעות צרכנית גבוהה, כנראה אחרי החנות הראשונה, תלכו לשנייה ושלישית וכולי עד שתמצאו שטיחון שהוא בדיוק לטעמכם ובמחיר המתאים.

את הפעולות שתיארתי ניתן לעשות כמובן בכל יום גם מבלי לצאת מהבית באמצעות האינטרנט. אז מה היתרונות של אירוע המכירות של גוגל? בקניות יום יומיות כנראה תגיעו אך ורק לחנויות שכבר הכרתם או הראשונות שעולות בחיפוש. ייתכן ולפני שבוע נפתחה חנות מצוינת בתחום אבל במידה ואינכם מכירים אותה לא תגיעו אליה.

ShoppingIL  מציע לכם, לפרק זמן מוגבל (11 עד 12 לנובמבר), מבחר גדול של חנויות ממגוון רחב של תחומים (בית וגן, אופטיקה, רכב, צעצועים, קוסמטיקה, טכנולוגיה, פרחים ביגוד ועוד) שכולן מציעות מבצעים מיוחדים לתקופת המבצע בלבד.

אילו חנויות משתתפות Shopping IL?

השנה ישתתפו כ-300 חנויות ישראליות שונות ב- Shopping IL. אתר המבצע כולל קישורים לכל אתרי החנויות וכמה מהן אף הקימו דפים מיוחדים אשר יעודכנו בתקופת המבצע עם ההצעות המיוחדות לכבוד יום הקניות הגדול. למשל, האתר "באליגם"  כבר עלה עם עמוד עבור Shopping IL וכל המבצעים של האתר יפורסמו עם תחילת האירוע. ישנם גם אתרים ממוקדי מוצר אשר ישתתפו במבצע, למשל קבוצת לובינסקי המציעה מבצעים מעולם הרכבים.

 

אירוע הקניות הגדול הישראלי באינטרנט יאפשר לעסקים להיחשף ליותר צרכנים, שיוכלו לרכוש מוצרים בנוחות, בהנחות משמעותיות במקום אחד ולזמן מוגבל.

קנייה מהנה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.