איש החסד מרמת אלחנן: הרב רפי שיינפלד ז"ל

משרד הבריאות מעדכן כי מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל עלה ל-267 בני אדם. בין הנפטרים הוא איש החסד הרב רפי שיינפלד ז"ל, בן 59 בפטירתו

משרד הבריאות מעדכן כי מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל עלה ל-267 בני אדם. עד כה נדבקו בנגיף 16,606 בני אדם, בהם 3,519 חולים פעילים ומתוכם 49 מונשמים. מספר המחלימים מקורונה עלה ל-12,820.

בין הנפטרים הוא איש החסד הרב רפי שיינפלד ז"ל, בן 59 בפטירתו. שיינפלד התגורר בשכונת רמת אלחנן ועבד למחייתו בחברא קדישא. תושבי השכונה ראו אותו בתחילת בין הזמנים עורך קניות בסופר השכונתי, אך כמה ימים לאחר מכן הוא חש ברע ופונה לבית החולים איכלוב שם הוא חובר למכונת אקמו לב. כל ניסיונות הרופאים להציל את חייו עלו בתוהו, ובימים האחרונים הריאות שלו ניזוקו באופן משמעותי.

הרב רפאל אפרים שיינפלד ז"ל אחראי גמ"ח לציוד אבלים בבני ברק ומתנדב בכיר בארגון זק"א תל אביב, נפטר בליל שבת בגיל 59 לאחר שחלה בנגיף הקורונה.

לפני כחודש אושפז הרב שיינפלד במחלקת הקורונה בבית החולים איכלוב כשהוא מורדם ומונשם, בימים האחרונים מצבו הידרדר והוא חובר למכונת אקמו. בליל שבת האחרון הוא נפטר כאמור כשהוא מותיר אחריו 12 ילדים.

ההלווייה תתקיים הערב מביתו ברחוב זוננפלד 6 בני ברק לבית עלמין סגולה בפתח תקוה שם ייטמן.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גם אחרי ל"ג בעומר: המצור על מירון נמשך וחייהם של תושבי מירון הפכו באחרונה לסיוט

    ***
    גם אחרי ל"ג בעומר: המצור על מירון נמשך וחייהם של תושבי מירון הפכו באחרונה לסיוט. וגם לאחר יום ההילולא של רשב"י המשטרה שומרת על נוכחות מסיבית ומציבה מחסומים בכניסה ליישוב • "יש במירון כוחות ענקיים שמשחקים משחקי מלחמה לכאורה נגד החרדים. כואב הלב לראות את המושב כמו מחנה צבאי סגור. וממש מצחיק!!!!

    אבל…. "אין דאגה: -לֵ֤ךְ עַמִּי֙ בֹּ֣א בַחֲדָרֶ֔יךָ וּֽסֲגֹ֥ר דְּלָתְיךָ֖ בַּעֲדֶ֑ךָ.
    חֲבִ֥י כִמְעַט־רֶ֖גַע עַד־יַעֲבָור־יַעֲבָר־זָֽעַם: (ישעיהו פרק כו פסוק כ) –

    כעת כל המצור המצחיק על מירון אחרי ל"ג בעומר שהחרדים לא יתפללו שמה, פשוט נראה רק……. *-*-"נ-ק-מ-ה"-*-* -על החרדים שהצליחו בל"ג בעומר, ובגלל שהמשטרה לא הצליחה להתמודד עם כמויות האנשים שהגיעו למירון זה מבזה המשטרה החזקה על הילדים וכו'. איזה בושה למנהיגי השמד בא"י.

    כולם רואים גם בטלביזיה שהשוטרים לא התמודדו עם עשרות אלפי אנשים צדיקים טהורים וקדושים שהגיעו להתפלל ולבקש רחמים מרבי שמעון זי"ע במירון ל"ג בעומר תש"פ, המשטרה בכלל לא התמודדו. זה המשטרה שמגינים על מצעד הגאווה הטמאה של חיות ובהמות הכי נמוכים בעולם שר"י, אבל אירועים של דתיים זה עבודת אלילים. יחי מדינת איזראל האנטישמית!

    למסקנה נראה, שהחרדים יותר חזקים וחכמים מהמשטרה. וחייבים לזכור לנצח שבמירון ל"ג בעומר תש"פ החרדים הצליחו והמשטרה שוב נכשלו. דידן נצח!!!!! בזכות רבי שמעון בר יוחאי זי"ע.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב