אכזבה: רון קובי ימשיך עוד שבועיים להתל בחרדים

בתום דיון בבג"ץ, בית המשפט קבע דיון נוסף לעוד שבועיים בעניינו של ראה"ע טבריה רון קובי נגד משרד הפנים.

שוב אכזבה לציבור החרדי: בתום דיון בבג"ץ, בית המשפט קבע דיון נוסף לעוד שבועיים בעניינו של ראה"ע טבריה רון קובי נגד משרד הפנים.

היום התקיים דיון נוסף בבג"צ בעניין עתירתו של קובי לבית המשפט,למניעת העמדתו לשימוע במשרד הפנים.

העיתונאי הטברייני אופיר נחמני מהרשת הצפונית אומר לאקטואליק כי אף אחד לא יודע מה יהיה ועל מה הולכים להתדיין היום. כזכור בדיון הקודם ערב כיפור השיבה המדינה לבית המשפט,כולל השילטון המקומי ומשרד הפנים – כולם השיבו לבית המשפט כי השימוע מתבקש על פי חוק והם סבורים מעל לכל ספק שזה מה שצריך לקרות בעניינו של קובי.

קובי הציג בזמנו את טיעוניו לבית המשפט והאמת שלא חידש כלום בדבריו. בדיון גם השיב מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן בעצמו לטיעוניו של קובי. "יותר ממה שנאמר בדיון האחרון" אמרו השבוע במשרד הפנים "אין עוד מה לחדש או להשיב לבית המשפט".

משכך צופים היום כולם פניהם כדי להבין במה יירצה כבוד בית המשפט לדון,כששתי אפשרויות מרכזיות עומדות על הפרק:

1.לפסוק על פי החוק (206 לפקודת העיריות) ולאפשר למשרד הפנים לקיים שימוע לרון קובי,שבסופו יוחלט האם יודח מתפקידו וועדה קרואה תמונה בטבריה, או לחילופין להשאירו בתפקיד כשלצידו תמונה ועדה ממונה על פי החלטת המשרד והשר.

2.להחליט שלא להחליט,לחכות עוד כמה ימים או שבועות כדי לראות מה מתבשל בעניין הרכבת הממשלה,כך יוסר "המיכשול" של שימוע בפני השר דרעי. (למרות שהשר רק חותם על החלטתו המקצועית והמלצתו של המשרד!)

3.למנות לקובי מועצה ממונה לפרק זמן מסוים ולהשאירו בתפקיד ראש העיר,עם מועצה ממונה.
זהו החלום של קובי אליו הוא שאף מהיום הראשון מאז נבחר לראשות העיר. הרי שבסיטואציה כזו הוא יצליח להעביר תקציב בקלות ואז ינהל את העיר כראות עיניו,ללא שום אופוזיציה או שום נבחר ציבור (שנבחר לפני קצת יותר משנה) שיגן על החלטותיו של רון קובי בענייני העיר והתושבים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *