אכיפה לטובה- חרדים וחילונים ב'ערים האדומות' לוקחים יחד אחריות

"אכיפה לטובה" בו תושבים חילונים וחרדיים מאשדוד, יאכפו עטית מסכות ויחלקו דו"חות "חיובים" לאזרחים

קבינט הקורונה של התושבים. הקונגרס הישראלי ופלוגתא בשיתוף הרשויות המקומיות, מקיימים בימים האחרונים מפגשים משותפים של תושבי השכונות בערים עליהן הוטלו מגבלות מחודשות.

המפגשים נועדו בכדי להסיר חששות בין חלקי אוכלוסייה, למפות צרכים ומצוקות ולהפעיל פרויקטים ותוכניות סיוע מיידיות בין תושבי השכונות ברוח הערבות ההדדית שאפיינה את תקופת הסגר הראשונה.

העלייה בתחלואה והטלת סגרים והמגבלות הרבות, מעצימה את האתגרים – הכלכליים, הבריאותיים והחברתיים, איתם האוכלוסייה מתמודדת בתקופה הזו. בנוסף, היא מציפה מחדש חששות ומתחים בין מגזרים שונים בציבור.

בסדרת מפגשי אונליין, לא בלבד שניתנת לתושבים הבמה לבטא את החששות ולהסיר את הדעות הקדומות אלא בעיקר נפתחת האפשרות לפעול יחדיו בכדי לסייע האחד לשני בתקופה המורכבת הזו.

המפגשים האחרונים התקיימו השבוע בערים הסובלות מעלייה בתחלואה ובהן בני ברק, אשדוד וירושלים, בין היתר על מנת להתנגד לאכיפה בררנית ולעודד שמירה על ההנחיות.

אחד המיזמים שיצאו מתוך המפגשים הוא "אכיפה לטובה" בו תושבים חילונים וחרדיים מאשדוד, יאכפו עטית מסכות ויחלקו דו"חות "חיובים" לאזרחים השומרים על הנחיות. אירועים דומים לעידוד יוזמות משותפות בין תושבים מתקיימים גם בבני ברק וערים נוספות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *