אלי בן דהן: "מאוד מקווה שאלי ישי יצטרף"

סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן אמר בראיון לגל"צ כי הוא מאוד מקווה כי אלי ישי יצטרף לאיחוד בין מפלגות הימין, אך הכל תלוי במי יעמוד בראש הרשימה

סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן אמר בראיון לגל"צ כי הוא מאוד מקווה כי אלי ישי יצטרף לאיחוד בין מפלגות הימין, "אני מאוד מקווה שאלי ישי יצטרף אלינו זה יהיה תלוי מי יהיה היו"ר", סייג בן דהן . בימים האחרונים הואצו המגעים בין רשימות הימין לאלי ישי, אך בשל חוסר הוודאות על הרכבי הרשימות טרם ניתן לשבת למו"מ במטרה לסגור בין הצדדים

בזמן הקרוב יקבעו ראשי מפלגת הבית היהודי מי יעמוד בראש המפלגה, זאת לאחר שהוחלט כי הפריימריז יבוטלו וההנהלה תקבע את רשימת המפלגה לכנסת הבאה.

בין המועמדים לתפקיד יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' נמצא הרב הצבאי הראשי לשעבר רפי פרץ, שזכור לכולנו מפרשת שירת הנשים בצה"ל.

הרב רפי פרץ הוא קצין צה"ל בדרגת תת-אלוף שכיהן כרב הצבאי הראשי, קודם לכן שימש ראש המכינה הקדם-צבאית עצם והיה טייס מסוקים בחיל האוויר, לאחר שירותו הצבאי שע"פ גורמים הסתיים לאחר ויכוחים צורמים בתוך צה"ל, הוא חזר לנהל את המכינה הקדם צבאית אותה הקים.

רפי פרץ עורר מהומה בקרב הציבור החרדי והדתי בזמן שכיהן כרב ראשי לאחר שהודיע כי הפקודות החדשות בצה"ל קובעות שחיילים דתיים יחויבו להשתתף בטקסים רשמיים גם אם יש בהם שירת נשים.

בכירים בבית היהודי החליטו היום לתקוף את הרב רפי פרץ במטרה לסכל את מועמדותו, ואמרו בשיחה לאתר 'אקטואליק' "כולנו זוכרים את הויכוח החריף של רפי פרץ עם הרב מלמד ועם רבנים נוספים בציונות הדתית, איך הוא יקבל את מרותם, אחרי שיצא חוצץ נגדם, לא הגיוני שהוא ינהיג את המפלגה".

אותם כורמים המשיכו התקיפה החריפה כלפי הרב פרץ ואמרו "הוא ובני גנץ כיהנו יחד בצה"ל, הם מיודדים, הם שיתפו פעולה בנושא שירת נשים בצה"ל ובעוד נושאים, אין לדעת את טיב קשריהם היום, כשגנץ מתמודד על הנהגת המדינה, מה גם שמועמדותו פוגעת בחיבורים האפשריים של הבית היהודי עם הציונות הדתית"

מהרב רפי פרץ לא נמסרה תגובה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *