אמנה חברתית הקוראת לשילובם של ילדים, נוער ומבוגרים עם מוגבלויות בחברה ובקהילה

400 אלף חתימות על אמנת השילוב הושגו בשבועיים הראשונים למהלך של ארגון שלוה, החברה למתנ"סים בישראל ובנק הפועלים, וכעת מציבים השותפים את "אתגר המיליון"! הקורא לציבור לחתום על האמנה החברתית הקוראת לשילובם של ילדים, נוער ומבוגרים עם מוגבלויות בחברה ובקהילה.

המהלך כלל פרסום קליפ חדש ללהקת שלווה בו רק צופה אחד מתוך עשרה זוכה לצפות – זאת בהתאמה לממצאי הסקר של החברה למתנ"סים, שחשף שרק אחד מתוך 10 נשאלים השיב שלא יפריע לו שילדיו ישתתפו בפעילות עם ילדים עם מוגבלות, וכחלק מניסיון לקדם השתלבות ילדים נוער ובוגרים בקהילותיהם.

יו"ר החברה למתנ"סים בישראל, אבי וורצמן: "1,000 השלוחות של המרכזים הקהילתיים שלנו בכל הארץ מפיצים את הקריאה בעד ההשתלבות ל-2 מיליון האנשים הבאים בשעריהם. כחברה תחת אחריות משרד החינוך, ערכי ההשתלבות והנגישות הם נר לרגלינו ואנו שמחים על ההתגייסות והיוזמה החשובה של שותפינו בנק הפועלים לקדם שינוי עמדות בנושא על מנת שכל פרט בקהילה ירגיש משמעותי ושייך. מדובר באינטרס של כולנו, כיוון שהשילוב תורם לפיתוח יכולות הילדים והנוער, עם ובלי המוגבלות, להתמודד עם סיטואציות חברתיות ועם מורכבויות שילוו אותם גם בחייהם הבוגרים". וורצמן הוסיף, "מי שעדיין לא חתם זה בדיוק הזמן לעשות זאת, פשוט חפשו בגוגל "הדלת פתוחה לכולם"".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *