אסון 402: ראש אגף התנועה חשף: "הנהג חיבל בטכוגרף כשגופות מסביבו"

ראש אגף התנועה של המשטרה חשף בועדת הכלכלה על מחדל 402: זמן קצר אחרי התאונה, כשגופות מפוזרות והפצועים זועקים, הוא יצא לטכוגרף, עשה שם מספר פעולות שאנחנו בודקים מה המשמעות שלהם". { אסון 402}

אסון האוטובוס: ועדת הכלכלה של הכנסת דנה בשעה זו בנסיבות  שהובילו לתאונה שבה נהרגו שישה מנוסעי קו 402.

"זמן קצר אחרי התאונה, כשגופות מפוזרות והפצועים זועקים, הוא יצא לטכוגרף, עשה שם מספר פעולות שאנחנו בודקים מה המשמעות שלהם". חשף ראש אגף התנועה של המשטרה.

מפקד משטרת התנועה, ניצב ירון בארי, דיבר לפני חברי הוועדה  וסיפר להם על התקדמות החקירה: "אנו חוקרים אחריות ישירה של הנהג  ‫‬‏

"ברור לנו לגמרי שההתנהגות של הנהג אינה רגילה", אמר בארי. "זמן קצר אחרי התאונה, כשגופות מפוזרות והפצועים זועקים, הוא יצא לטכוגרף, עשה שם מספר פעולות שאנחנו בודקים מה המשמעות שלהם. זו לא התנהגות שהיית מצפה מאדם שהיה אחראי או מעורב בתאונה שכזאת".

שר התחבורה ישראל כץ התייחס לתאונה והטיל את האחריות על הנהג חיים ביטון. "נהג האוטובוס נהג ברשלנות פושעת והוא צריך להיות אחראי עם כל הכבוד", ציין כץ. "הנהג צריך להיות אחראי על הנהיגה שלו. אסור לפטור את הנהגים מאחריות ולכן נפעל בממשלה להכניס מכשירי התרעה מצילי חיים. לפי כל מחקר, כשיש את החיישנים האלה יש ירידה בכמות הנפגעים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.