"אפס מאופס": עיתונאי הימין זועמים על מנדלבליט

החלטתו של היועץ המשפטי אביחי מנדבליט להגיש כתב אישום 4 שעות לאחר שראש הממשלה הסיר את החסינות ובעודו שוהה בביקור מדיני בארצות הברית הביאו לגל תגובות זועמות ברשת מצד העיתונאים הביביסטים

החלטתו של היועץ המשפטי אביחי מנדבליט להגיש כתב אישום 4 שעות לאחר שראש הממשלה הסיר את החסינות ובעודו שוהה בביקור מדיני בארצות הברית הביאו לגל תגובות זועמות ברשת מצד העיתונאים הביביסטים.

העיתונאי הראל סגל צייץ בטוויטר: "בעוד אחד מהמנהיגים הגדולים של העם היהודי מתכונן לקראת הערב בו יבוצר מעמד המדינה היהודית באופן כמעט בלתי נתפס; לבלרי המשפט, התופרים הבררניים ממהרים להגיש את כתבי האישום. כדי להשפיל את בנימין נתניהו. כדי להשפיל מנהיג של מחנה שלם. ההיסטוריה תשפוט".

העיתונאי שמעון ריקלין שנמצא יחד עם ראש הממשלה בארצות הברית צייץ: "מנדלבליט אץ להגיש נגד נתניהו. השתהה ככל יכולתו עם יזבק תומכת הרוצחים. איזה אפס מאופס".

אבישי בן חיים צייץ אף הוא וכתב דבריןםם חריפים על התנהלות היועץ: "מי שמשתמש במונח "מדינת ישראל נגד נתניהו" מכזב לכם את התודעה ומבהיר שייכותו הפוליטית לאליטה. הגשת כתב האישום נגד ראש ממשלת ישראל בעודו בשליחות מדינית בחו"ל! מצערת ומוכיחה: זו לא מדינת ישראל אלא מערכת המשפט הישראלית שיעודה לשמר ההגמוניה של 'הציבור הנאור' כהגדרתו המפורשת של ברק".

מס 4 בכחול לבן גבי אשכנזי הגיב:"בקרוב מאוד נתניהו יתייצב למשפט. תכנית השלום- תכנית היסטורית, אבל היסטוריה לא מובילים מספסל הנאשמים".

‏העיתונאי החרדי נתי טוקר חגג את כתב האישום נגד נתניהו: "איזה יום היסטורי. הצדק והשיוויון ניצחו. צעד ענק לניקוי הזירה הציבורית ממחוללי השחיתות, מאפשריה ומכשיריה".

העיתונאי ירון אברהם צייץ: "זאת דעתי ואני תומך בה: היה אפשר להמתין עם הגשת כתב האישום לביהמ"ש המחוזי עד שנתניהו יחזור מוושינגטון. עוד יומיים לא היו משנים שום דבר. הלהיטות הזאת מיותרת".

העיתונאי מנחם קולדצקי ביקר אף הוא את היועץ המשפטי וכתב: "החיפזון, הלהט, הרשעות, האטימות והטירוף של מנדלבליט להגיש כתב אישום 4 שעות אחרי שנתניהו הסיר את החסינות יביאו לליכוד עוד 4 מנדטים"?

 

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מנדלזבל הוא סמולני תרגיל שליח הסמול עם כיפה כאילו. יש לו פרצוף גוי. ימח שמו וזכרו יישן ולא יקום אמן

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב