אפרת פינקל על הגימיק בהפגנת השמאל: "לא תכננתי להסעיר את הרשת"

אפרת פינקל, העיתונאית החרדית שהגיעה להפגנת השמאל הפתיעה את הרשת כאשר הניפה קרטון עליו התנוסס הכיתוב הבא: "אני מחפשת שידוך"

אפרת פינקל, העיתונאית החרדית שהגיעה להפגנת השמאל הפתיעה את הרשת כאשר הניפה קרטון עליו התנוסס הכיתוב הבא: "אני מחפשת שידוך", פינקל סחטה אלפי לייקים ותגובות רבות. "זה לא משהו שתכננתי מראש", היא אומרת ל'אקטואליק'. "הייתי בשבת אצל חברות בירושלים וקפצתי להפגנה כדי לראות. היו שלטים מוזרים ומצחיקים ופתאום נפל לי הרעיון. מצאתי קרטון ולורד שחור וכתבתי."

לדבריה, "לא צעדתי עם זה, הצטלמתי שנייה בשביל הסטורי שלי והלכתי הביתה. חשבתי שהעוקבים שלי יצחקו וזהו. זה היה ממש מהרגע להרגע".

התיעוד שפרסמה עף ברשת כשדה בקוצים. "לא חשבתי בכלל שזה יתפרסם ככה, ואם הייתי מדמיינת לאיזו תפוצה זה יגיע – הייתי מוותרת. לא תכננתי להסעיר את הרשת, רק לשעשע קצת את העוקבים שלי בסטורי. הם כבר מכירים אותי ואת השטויות שלי ויודעים איך להתייחס לזה."

"התגובות ברובן חיוביות", היא מגלה, ״את מלכה״, ״אדיר״ וכאלה. פרט לאלו ששכחו את חוש ההומור בבית וקראו לי ״נואשת״, אבל זה באמת בודדים מתוך אלפים אלפים שעפו על זה. המשפחה שלי לא אהבה בכלל, ואם הייתי משערת מראש שזה לא היה עושה לה נחת, הייתי מוותרת כמובן."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *