ארגון להב"ה מסכם שנה "1,264 פניות הגיעו למוקד החירום"

1,264 פניות הגיעו במהלך השנה החולפת למוקד החירום של ארגון להב"ה, כך נחשף מנתוני הארגון שמתפרסמים בעלון מיוחד שהוציאו בארגון לקראת חג החנוכה. בעלון, שנקרא "הבנות שלנו קודש הן ואין לנו רשות להתייאש מהן" ויופץ השבת בבית הכנסת, מופיעים שמונה סיפורי הצלה מהשנה האחרונה על התבוללות בין יהודים לגויים, אשר נותנים הצצה נדירה לפעילות של הארגון.

עוד עולה מהנתונים שמפרסמים בלהב"ה כי 536 מהפניות שהגיעו לארגון הם מנערות שנקלעו לקשרים עם בני מיעוטים ואילו 66 מהפניות הם של גברים. כמו כן, 130 מהפניות הגיעו על קטינות ו12 פניות נוספות על נשים נשואות שנטשו את בעליהן לטובת קשר אחר. בארגון להב"ה מספרים כי 118 מתוך הבנות נטשו את הקשר ואילו 80 בנות עדיין מתלבטות על כך.

עוד מספרים בלהב"ה כי ישנם 30 נשים שנמצאות בימים אלו בדירות המסתור של הארגון, וכי 17 נשים שהיו בקשר עם בני מיעוטים התחתנו בשנה האחרונה והקימו בית יהודי כשר.

כאמור בעלון ישנם גם שמונה סיפורים החושפים את מאחורי הקלעים של ארגון להב"ה. בין הסיפורים ניתן למצוא את סיפורה של נערה שנסחטה על ידי בן מיעוטים, ובזכות מאבטח אחד היא ניצלה. את סיפורו של צעיר שטייל בעולם והכיר מישהי וחשב להינשא אליה, אבל בזכות פגישה עם אנשי ארגון להב"ה בדרך לכותל בערב יום הכיפורים הוא החליט להיפרד ממנה.

סיפור נוסף בעלון מספר את סיפורו של ילד לזוג מתבולל שאת כל ילדותו העביר בכפר עם אבא מכה ואמא שנטשה ואף השתתף בהפס"דים נגד כוחות הביטחון עד שבגיל קבלן יהודי הכיר לו את ארגון להב"ה ובזכות כך הוא שב ליהדותו. עוד סיפור חושף את הסדנאות הטיפוליות שעוברות הנערות לאחר שהן מצליחות לברוח ממי שהיה בן זוגן. וכן עוד סיפורים נוספים מזעזעים ומרגשים כאחד.

מנכ"ל ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, מספר לקראת העלון כי גם היום אנחנו רואים ניסים ונפלאות בכל הקשור להצלתן של בנות ישראל. לדבריו של גופשטיין גם בימינו יש את היוונים שמנסים 'להשכיחם תורתך ולהעבירם מחוקי רצונך' אבל יש גם את המכבים של דורונו שנלחמים בתופעה. חג החנוכה הוא הזמן להפיץ את הניסים האלו ולפרסם את המאמץ הגדול שאנו עושים בארגון מידי יום על מנת להדליק את האור הפנימי בכל נערה יהודיה שמקלעה לקשר בעייתי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *