ארדן כבר הצטרף לנתניהו, הבליץ' נמשך

לאחר שהשר גלעד ארדן הצהיר כי יתמוך בנתניהו, קורא הבוקר ח"כ דוד ביטן ליו"ר הכנסת יולי אדלשטין לעשות מעשה דומה. "אדלשטיין מאוד מפתיע אותי. הוא אדם מחושב, זה לא נותן לו שום דבר להיות על הגדר. אני מאמין ומקווה שהוא יצהיר, בכל מקרה כל הפעילים שלו במחנה שלנו".

לאחר שהשר גלעד ארדן הצהיר כי יתמוך בנתניהו, קורא הבוקר ח"כ דוד ביטן ליו"ר הכנסת יולי אדלשטין לעשות מעשה דומה. "אדלשטיין מאוד מפתיע אותי. הוא אדם מחושב, זה לא נותן לו שום דבר להיות על הגדר. אני מאמין ומקווה שהוא יצהיר, בכל מקרה כל הפעילים שלו במחנה שלנו. לא הופתעתי מההצהרה של השר ארדן, אני בקשר טוב איתו. אין לו אינטרס לחזק את גדעון סער, לאור העובדה שהוא רוצה להתמודד בעתיד לראשות המפלגה. אני מאמין שהיה לו שיח עם ראש הממשלה על כל מיני דברים, אולי הבטחה מסויימת שהוא רצה, אולי שדרוג כשר או שגריר ישראל באו"ם".

על הבטחתו של סער שאם ייבחר לראשות הליכוד, יפעל לקידום מינויו של נתניהו לתפקיד נשיא המדינה אמר ביטן. "זה ספין מיותר, הוא רוצה שאנשים שאוהבים את נתניהו יצביעו בשבילו והוא כאילו ידאג לו אחר כך", טוען ביטן, "יש סחף גדול מאוד לכיוון נתניהו במפלגה והפעילים כועסים מאוד על הדרך שבה סער תוקף את ראש הממשלה. אף אחד לא מוכן שיתקפו את ראש הממשלה בתוך הליכוד".

"בפוליטיקה הכל אפשרי, הבעיה היא שנוצרה קבוצה של חברי כנסת תחת סער שגם אם נוציא 61 מנדטים, תהיה להם השפעה ודרישות מסוימות. ככל שייתקפו אותם עכשיו, זה יכול להזיק אחר כך. לכן לא רציתי את הפריימריז בכלל. אנחנו נצטרך אותם אחרי הבחירות, אין מה לעשות, ולכן צריך להוריד קצת את הגלים.

במהלך היממה הקרובה יגיע רה״מ נתניהו לכינוסי תמיכה בדרום הארץ באופקים, מושב זמרת, ובאשקלון

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *