צפו: הילדים שזורקים אבנים על חסידי רבי שאול אלתר

מצלמת אבטחה בבית שמש קלטה ילדים זורקים אבנים לעבר השטיבל בו מתפללים חסידיו של רבי שאול אלתר. צפו

המתיחות בין חסידו של רבי שאול אלתר לבין חסידי גור הולכת וגוברת בימים האחרונים: חסידיו של רבי שאול טוענים כי הם סובלים מהתנכלות חוזרת ונשנת וכעת, המתיחות מגיעה לשיא.

רק בשישי האחרון דיווחנו על כך שחסידי גור זרקו את ספריו של רבי שאול במהלך קבלת פנים לחתן בישיבה המזוהה עם גור, כעת מגיע אלינו סיפור חדש המגלם בתוכו את האיבה הרבה השוררת בין המחנות. תיעוד שהגיע מסרטון מצלמת אבטחה בבית שמש נראים ילדים זורקים אבנים לעבר השטיבל בו מתפללים חסידיו של רבי שאול אלתר.

אחד החסידים טוען כי מידי ערב זורקים ילדים מחסידות גור אבנים לעבר האברכים שעושים את דרכם לשטיבל של רבי שאול. "אשתי מפחדת ללכת באיזור", טוען החסיד.

מנגד, גורמים בגור טוענים כי "לכל הפרסומים אין שחר, ואלה נועדו להשחיר את פניהם של חסידי גור שפועלים ללא אלימות ובדרכי שלום".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני ראיתי אותם זורקים, וראיתי ילד קטנציק בן 11 שיורק על אשה בפנים ...... הם ממש הגזימו

    אני ראיתי אותם זורקים, וראיתי ילד קטנציק בן 11 שיורק על אשה עם תינוק על הידיים בפנים …… הם ממש הגזימו

    גילה פלדמן |
    הגב
  2. לאיציק

    לפני שהפצנו את הסרט דאגנו שלא יזהו קטינים בשביל לשמור על כבודם. יש לנו מאות תיעודים. אתה חסיד גור, אז תדע שאם תמשיכו אתם תקבלו חומר שלא תוכלו לעמוד נגדו. ואגב- לא שתינו ממנו מים אלא ג'ורה

    נועה |
    הגב
  3. משום מה בסרטון לא רואים כלום, אבל להשמיץ זה הכי קל

    בסרטון לא רואים כלום חוץ מכמה ילדים, לדעתי הם לא זורקים אבנים אלא טילי כתף… מדוע לא אם אפשר להשמיץ ולזרוק אבנים על בור ששתו ממנו מים

    איציק |
    הגב