באגודה חוששים מהמפץ: "דרעי ודגל יזרקו את אלי ישי ברגע האחרון"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן עדכן הערב את ועדת ה-8 של אגודת ישראל, שמזכיר מועצת גדולי התורה וולצר השתתף איתו בפגישה עם יענקי קנייבסקי בה דנו על ריצה משותפת של כל המפלגות החרדיות, אלא שבאגודה חוששים מפני מלכודת דבש

המפץ החרדי: סגן שר הבריאות יעקב ליצמן עדכן הערב את ועדת ה-8 של אגודת ישראל, שמזכיר מועצת גדולי התורה וולצר השתתף איתו בפגישה עם יענקי קנייבסקי בה דנו על ריצה משותפת של כל החרדים , כך מדווח יאיר שרקי.

על פי הדיווח של שרקי, וולצר החל בסבב התייעצות אצל אדמורי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל שהביעו תמיכה עקרונית

מקורות באגודת ישראל המעורים בעניין טוענים לאקטואליק כי הם חוששים שדרעי – ודגל התורה מכינים להם מלכודת. לדברי גורם באגודה, דרעי ודגל יגיעו להסדר עם כל המפלגות ובסוף ישאירו את אלי ישי והפלג עם הלשון בחוץ. באגודה ינסו להגיע להסכם שבו יתחייבו כל הצדדים לא לסטות מההסכמות שסוכמו.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אלי ישי תיזהר!

    אלי ישי תיזהר, די-רע מכין לך מלכודת דבש!!

    כל הדיבורים על איחוד כל המפלגות החרדיות נועד רק כדי שלא תעשה חיבור עם הבית היהודי, במחשבה שהנה מכניסים אותך לאיחוד החרדי. אך ברגע האחרון הוא יזרוק אותך מהאיחוד, או שבכלל לא יהיה איחוד, וכך הוא רוצה להוציא אותך קרח מכאן ומכאן.

    מהרגע הראשון אמרתי לכם שהדיבורים על איחוד החרדים אלו הן מעשה ידיו של הרמאי והנוכל דו-רעי, כל יום אני רואה עוד הוכחות לכך.

    האם באמת הוא מתכווין לאיחוד, כדי לטשטש את המפלה שלו, או זה סתם ספין, אני לא יודע. אבל דבר אחד אני יודע למה הוא מכווין, לבלבל את אלי ישי. ואין ספק שהוא ימות ולא יכניס את אלי ישי לאיחוד החרדי.

    כל מי שיש לו קשר לאלי ישי, שיזהיר אותו באלף אזהרות מהנוכל הזה… הוא ניצוץ לבן הארמי, ועוד יעשה אלף תרגילים כדי להפיל ח"ו את אלי ישי בפח!!!

    אלי ישי אחריך באש ובמים |
    הגב
  2. הם יזרקו גם את אגודת ישראל.

    אסור להאמין להם לשני החברים החדשים למילה, סליחה אפילו לא לאות אחת.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב