באגודת ישראל תוקפים את דגל התורה: "מתקוטטים עם ביבי על ג'ובים"

חילוקי דעות חריפים בתוך יהדות התורה מונעים התקדמות בחתימת ההסכמים הקואליציוניים עם הליכוד. אם חשבתם שמדובר בענייני דת ומדינה, אתם טועים, כי מדובר על מחלוקת פנימית בין דגל לאגודה על חלוקת תפקידים

חילוקי דעות חריפים בתוך יהדות התורה מונעים התקדמות בחתימת ההסכמים הקואליציוניים עם הליכוד. אם חשבתם שמדובר בענייני דת ומדינה, אתם טועים, כי מדובר על מחלוקת פנימית בין דגל לאגודה על חלוקת תפקידים. ל'אקטואליק' נודע כי בעין הסערה נמצאים חברי הכנסת מאיר פרוש ואורי מקלב, שמתקוטטים על הזכות לקחת את התפקיד השלישי והמכובד שתקבל המפלגה, בעקבות כך בוטלה הפגישה שתוכננה עם הליכוד, כיוון שהצדדים הפנימיים טרם הגיעו להסכמה.

בכיר ב'אגודת ישראל' ששוחח עם אתר 'אקטואליק' אמר כי "אודות לדגל התורה אין עדיין התקדמות בהסכם הקואליציוני, יתרה מכך הם רצים לתקשורת ומנסים להוציא את הלכלוך החוצה, אם הדברים ימשכו ככה זה לא יסתיים טוב. הליכוד כבר מזהה את הויכוח בנינו ובסוף נצא מופסדים משני הצדדים".

הבכיר הוסיף ואמר "לנו באגודת ישראל יש הסכם חתום בין כל חברי הכנסת על חלוקת התפקידים, למרות הרצון של אנשי דגל התורה לצייר אותנו כמי שרבים על תפקידים, אצלנו הכל חתום ונעול, ממליץ להם לעשות בדק בית בכל מה שקורה שם בין חברי הכנסת" סיכם.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לשם שומיים

    …מה שהיה הוא שיהיה..מה שמעניין אותם.רק כסף וכסף וכסף..ותפקידים..זהו..לא שבת ולא כלום..הם שונאים זה לזה..כשהם נלחמים זה בזה.. זה טוב לעולם..גזלו קולות של ספרדים.לא ביושר..אז הנה מלחמת ג"ובים……

    חצקל |
    הגב