דרעי עקץ את איילת: "באוסלו שיחקת אמא של שבת"

יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי השתתף הבוקר בסיור בהובלת מועצת יש"ע עם כל סיעת ש"ס וראשי הישובים הבוקר (ב') בבקעת הירדן. דרעי תקף את ימינה ושלח מסר לגנץ. הצלם יעקב כהן מגיש תיעוד

יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי השתתף הבוקר בסיור בהובלת מועצת יש"ע עם כל סיעת ש"ס וראשי הישובים הבוקר (ב') בבקעת הירדן.

במענה לשאלת כתבת סרוגים עטרה גרמן על כך שימינה תוקפים אותו שהוא תמך באוסלו השיב דרעי ועקץ את איילת שקד כי "אני לא אכנס להיסטוריה. איילת שקד אני מאוד מעריך אותה, בתקופת אוסלו היא שיחקה 'אמא של שבת' בגן. אני מציע שתלמד את הנתונים ותכנס לפרוטוקלים של ישיבות הממשלה, ותראה כי אני הייתי היחיד בממשלה שהתנגד להסכם, ורק בהוראת הרב עובדיה יוסף נמנענו. בהסכם אוסלו ב' כל סיעת ש"ס התנגדה. אז שתלמד את הנתונים".

דרעי התייחס בדבריו לכחול לבן וביקש למסור לבני גנץ:"אני פונה מכאן לרב אלוף בני גנץ וחבריו רבי האלופים, אתם יודעים את החשיבות הבטחונית של המקום הזה. מסרת את חייכם למקום הזה, החיילים שלכם מתו בעבור המקום הזה, נצלו את ההזדמנות, תתעלמו מהשיקולים הפוליטיים ותתנו גב לראה"מ ולטראמפ".

בהתייחסות להצהרות של חבריו בגוש הימין: 'וגם לחבריי בגוש הימין, תפסת מרובה לא תפסת. תאמינו לי רואה"מ עושה את זה בצורה הטובה ביותר. תתאפקו. שלא נפספס את ההזדמנות הזו בשביל עוד כותרת. אין אחד כמו נתניהו שרוצה לעשות טוב לעם ישראל.
צריך גם לדעת מתי לשתוק. אני מאוד סומך על ראש הממשלה, אני לא יודע את הפרטים ולהבדיל מאחרים כשאני לא יודע את הפרטים אני לא מדבר."

במענה לשאלות הכתבים על הקמת מטה הספרדים בדגל התורה, ענה השר דרעי: "מאז שדגל הקימו את המטות אנחנו עולים כל פעם המנדט, אז שיהיה להם בהצלחה."

בסיום דבריו הוסיף דרעי: בע"ה אנחנו מתחייבים בזאת לעמוד לצידו של ראש הממשלה ולתמוך בכל יוזמה שלו בע"ה בממשלה ובכנסת ולעשות הכל כדי שבע"ה ארץ ישראל ששייכת לעם ישראל עם תורת ישראל בע"ה החוט המשולש לא במהרה ינתק".

מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני אמר: "בקעת הירדן ויהודה ושומרון הם חגורת הביטחון של מדינת ישראל, אבל גם החיבור של עם ישראל אל המורשת וההיסטוריה שלנו. אני מודה לשר דרעי ולחברי סיעת ש"ס על תמיכתם בהצלת הריבונות בחבלי מולדת ועל כך שהם מחזקים את הביטחון ישראל ואת המסורת של העם היהודי".

בסיור נכחו מזכ"ל אמנה זאב זמביש חבר, ראש מועצה אזורית הר חברון יוחאי דמרי, ראש מועצה מקומית עמנואל אליהו גפני, ראש מנהלת חברון הרב הלל הורוביץ ומנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני.

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אליך 1 דם קרבנות אוסלו ירדוף שניכם מוקיוני שס

    דרך אגב אתה אפקורוס

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אך ורק שס בדרכו של מרן מנהיג הדור רבינו עובדיה יוסף זיע"א

    אין על אריה דרעי בעולם

    אברהם |
    הגב