באישור הרופא הבני ברקי: המלמדים שנחשפו לחולה נשארו ללמד

מ"מ מלמד בבני ברק שחלה בקורונה הדביק בשבוע האחרון מספר ילדים בתלמודי תורה בעיר, אך הסיפור הזה חושף סיפור נוסף על מעלליו של רופא בעיר בני ברק שמתיר באופן קבוע למלמדים להמשיך ללמד למרות שנחשפו לחולים מאומתים

מ"מ מלמד בבני ברק שחלה בקורונה הדביק בשבוע האחרון מספר ילדים בתלמודי תורה בעיר, אך הסיפור הזה חושף סיפור נוסף על מעלליו של רופא בעיר בני ברק שמתיר באופן קבוע למלמדים להמשיך ללמד למרות שנחשפו לחולים מאומתים, ובכך מסכנים את תושבי העיר.

הכל החל לאחר שבמוצאי שבת פרשת 'שלח' הודיע אחד המלמדים בת"ת עטרת שלמה בעיר למנהל שהוא חיובי לקורונה. כל הצוות שנחשף אליו המשיכו ללמד כרגיל, היה שם ממלא מקום שנחשף אליו לפחות מ -5 דקות, לשאלתו במשרד הבריאות הוא נענה שאינו צריך בידוד.

מאחר והוא עושה מילוי מקום בעוד ת"ת בעיר, הוא ביקש בדיקה ונקבע לו ליום שישי ערב שבת פרשת קרח. בשעה 10:30 אחר הצהרים, באותו יום שישי, הוא קיבל הודעה שת"ת אחר נסגר בגלל 3 תלמידים חיוביים.

בת"ת שם לא שמרו שם על הנהלים, לאחר שנועצו ברופא מפורסם בעיר שהתיר באופן סיטואני למלמדים שנחשפו חולה להמשיך ללמד. תלונות על הרופא הגיעו מעוד מספר מוקדים בעיר, בהם בית ספר לבנות בשכונת רמת אלחנן שנסגר בשל הוראות הרופא.

ביום חמישי הוא מילא מקום בת"ת 'אוהל תורה' במשך מספר שעות ב-2 כיתות. במוצאי שבת קרח קיבל תשובה חיובית,ובת"ת אוהל תורה סגרו רק את הכיתות בהם לימד.

יש לציין כי בניגוד לתלמוד התורה שם לא הקפידו על הנהלים, בתלמוד תורה אוהל תורה שם מקפידים מאוד על הנהלים. מסכות, מרחק,שטיפת ידיים וכ"ו, ובכל נמנעה הדבקה גדולה.

שמו של הרופא נמצא במערכת וכך גם הת"ת שפעל בניגוד לנהלים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *