בבני ברק זועמים: "בתי התושבים נעשו הפקר לפרחחים משועממים"

תושבי שיכון ה' בבני ברק פנו לראש עירית בני בני ברק אברהם רובינשטיין בעקבות רצף פריצות הפוקד את השכונה בחודשיים האחרונים בכל ליל שבת ודרשו ממנו לפעול בכדי למגר את התופעה

תושבי שיכון ה' בבני ברק פנו לראש עירית בני בני ברק אברהם רובינשטיין בעקבות רצף פריצות הפוקד את השכונה בחודשיים האחרונים בכל ליל שבת ודרשו ממנו לפעול בכדי למגר את התופעה. "מקרי הפריצות מביאים אותנו תושבי שכון ה', בקריאה וזעקה נואשת לכב' ראש העיר ולכל הגורמים שאמורים לטפל בנושא, לפעול מיידית למיגור התופעה החמורה. דירות נפרצות וניזוקות, מהם הפסדים גדולים ומהם קטנים, אולם מעבר לנזק הנגרם והרכוש שנגנב, הפריצה מותירה אחריה טראומה ופחד לצאת מהבית ולא רק לשבת. זה יוצר תחושה של אבדן בטחון ויוצר אי שקט נפשי, החורבן שנשאר משאיר צלקת שלא חולפת עד עתה.

עוד כתבו התושבים: "ואם בהתחלה שמנו לב כי הפריצות היו לבתים בקומת קרקע וללא סורגים, ובכל שבת דירה אחת, הרי שטעמו כי טוב הוא ואין מפריע והגדילו לעשות ובשבת האחרונה פ' בא, שלוש דירות נפרצו !!! ואף עלו בסולם לקומה א'. ובמקום אחר עקרו סורגים ולשם כך אף שברו בפטיש את הקיר. ולמרות הרעש שגרמו והמיקום המרכזי לא נרתעו"?

ולצערינו, הפריצות נעשו לדבר שבשגרה, עד עתה ידוע לנו כבר על 9 פריצות. וככל שאנו נחשפים לתופעה מתגלה שישנן פריצות נוספות שלא מדווחות. בתי התושבים נעשו הפקר לפרחחים משועממים תאווי כסף קל העושים כרצונם ומפירים את השלווה.

לסיום כותבים התושבים: "אנו פונים אליכם, אישים נכבדים לתת לנו גב, ולהפעיל את כל הגורמים ולפעול בכל אפשרויות הפעולה העומדות בפני העיריה ואכיפת החוק. כעיריה הגובה תשלום עבור היטל שמירה, מגיע לנו השירות ואנו דורשים להחזיר את השקט והשלווה במהרה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *