בבני ברק מוכנים ללג בעומר: שיתוף פעולה מלא עם הכבאות

בביקור רשמי של נציב הכבאות הראשי כאורחו של ראש עיריית בני-ברק הצהיר נציב הכבאות, רב טפסר דדי שמחי: ״רק המשך שיתוף פעולה בין הרשות העירונית לכבאות ימנע אסונות במגזר החרדי״
עיריית בני-ברק, אירחה בתחילת השבוע משלחת של בכירי ענף הכבאות בישראל, במסגרת יום היכרות שערכו בעיר התורה והחסידות, להכיר מקרוב יותר את אורחות חייו של הציבור החרדי ולהעמיק את שיתוף הפעולה עם המערך העירוני.
בראש המשלחת עמדו נציב שירות הכבאות, רב טפסר מר דדי שמחי ורב לוחמי האש חיים פרל, שיזמו את הפגישה והסיור בעיריית בני ברק, בראשותו של הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר.
בפתח הישיבה המשותפת קיבל ראש עיריית בני-ברק, הרב אברהם רובינשטיין את האורחים בלבביות והצהיר, כי הוא מציין לחיוב את שיתוף הפעולה ההדוק בין העירייה לכבאות הארצית והמקומית, שמביאה תועלת ועזרה לכלל התושבים.
״בני ברק היא עיר ללא הפסקה, זו עיר של חסד ונתינה. בכל המדדים שדווחו בעיתונות הכלכלית עלה כי תושבי העיר מרוצים יותר מערים אחרות, זאת בשל האמונה בבורא עולם״ ציין הרב רובינשטיין, ראש העיר.

נציב שירות הכבאות מר דדי שמחי, נשא דברים על ההתרשמות שלו מהאוכלוסייה החרדית, והעובדה כי מדובר באזרחים שומרי חוק המקפידים על כל כללי הבטיחות.
״לצערי בשנים האחרונות התרחשו מידי הרבה אסונות של מוות ופציעות כתוצאה מדליקות בערים החרדיות, ועל כן יש להשקיע רבות בהסברה נכונה ואף להפעיל מערך התנדבות מקומי, על מנת לשמור על חיי אדם ולמנוע שריפות בעתיד״, הדגיש מר דדי שמחי, כשהוא מציין לשבח את פעילותה של עיריית בני ברק בנידון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *