בגלל הנפילה של העיתונאי: דרמה בקבוצת הווטסאפ הפופולרית

דרמה בקבוצת המושכים בחוטים: חברי הקבוצה פרשו לאחר שאחד העיתונאים לעג על יוסי אליטוב שהפיץ כביכול הודעת כזב על תוכן נאום רה"מ

כמה שעות לפני ההצהרה הדרמטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עיתונאים רבים ניסו ללא הצלחה לגשש על הדברים שאמור ראש הממשלה למסור. על תוכן הנאום הוטל איפול כבד, וראש הממשלה שוב הצליח להתל בעיתונאים – ובכך למקסם אחוז רייטינג נאה ביותר.

אלא שמי שלא התאפק, היה יוסי אליטוב ממשפחה, שפרסם מידע שהתברר כשגוי. וכך כתב אליטוב בטוויטר: "קבלו את הסיפור ממקור אמין שיודע: עורכי הדין החדשים של ראש הממשלה חשפו סתירות מובהקות בין העדויות שהושגו נגדו ופגמים ברורים בראיות שנאספו. הפרקליטים התקדמו עם זה הלאה למח״ש וקיבלו רוח גבית לממצאים שגילו.
נתניהו מתכוון לדרוש הערב הקפאה של החקירה או פתיחה מחדש".

את הסוף כולכם בטח יודעים, הסיפור התגלה כמצוץ מהאצבע. לא מינה ולא מקצתיה.

ואילו בקבוצות הווטסאפ וגם בטוויטר החלו להגיב ואף ללעוג לאליטוב על הנפילה. לבקליינע נודע כי אחרי הודעה מגחכת של מנדי גרוזמן על "נבואתו" של יוסי אליטוב לפני ההצהרה של נתניהו כל בכירי קבוצת הוואטספ 'המושכים בחוטים' עזבו אותה באחת, בשל הפגיעה באליטוב, ובהם אליטוב עצמו, שמעון ברייטקופף, יאיר שרקי (לא לפני שהפטיר הערה ארסית על גרוזמן), שלומי פולק, רונן כץ ועוד ועוד.

מנדי גרוזמן הגיב בקבוצה:"נוטש את הספינה. תהנו עם חבורת הפורשים הקדושה. תעדכנו אותם שהשטח נקי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *