בדרך לבחירות: בליכוד מצאו את האשם – שר החוץ גבי אשכנזי

ידיעה שפורסמה הערב בכאן 11 לפיה שר החוץ ומס' 2 במפלגת כחול לבן גבי אשכנזי, התבטא בשיחות סגורות נגד ראש הממשלה ואמר "נתניהו לא רוצה לפנותאת בלפור בשום צורה הוא יעשה הכל כדי להימנע מכך, אנחנו לא צריכים למצמצץ ולהתקפל. אם הוא נחוש ללכת לבחירות בא נראה אותו עושה את זה".

ידיעה שפורסמה הערב בכאן 11 לפיה שר החוץ ומס' 2 במפלגת כחול לבן גבי אשכנזי, התבטא בשיחות סגורות נגד ראש הממשלה ואמר "נתניהו לא רוצה לפנות את בלפור בשום צורה הוא יעשה הכל כדי להימנע מכך, אנחנו לא צריכים למצמצץ ולהתקפל. אם הוא נחוש ללכת לבחירות בא נראה אותו עושה את זה".

מלשכתו של שר החוץ גבי אשכנזי הכחישו את הדברים והדגישו כי "איום בבחירות הוא לא איום על כחול לבן אלא איום על מיליון מובטלים. לקחת 9 מיליון אזרחים לבחירות הוא פיגוע כלכלי, חברתי ובריאותי שהציבור לא יסלח למי שדרדר אותנו לבחירות"

הליכוד לא הסתפק בהכחשה ותקף "גבי אשכנזי התחיל את קמפיין הפריימריז לראשות כחול לבן ודוחף בכל הכוח לבחירות. כנראה שיותר מאשר להפיל את נתניהו, הוא רוצה להפיל את גנץ. כחול לבן צריכים להפסיק לעשות פוליטיקה ולתקוע את התקציב כדי לפתוח את שנת הלימודים בזמן – ולאפשר את המשך כהונת הממשלה שתדאג לאזרחי ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *