בהפלס מרוצים: "הנתונים מדברים בעד עצמם"

בהפלס מרוצים: נתוני סקר TGI מצביעים על עלייה של הפלס הפלס של כ-30% בשיעורי החשיפה לגליון יומי – מ-11.9% בסקר הקודם ל-15.4 בסקר הנוכחי. ומה לגבי החרם ?

בעיתון הפלס התעוררו הבוקר עם חיוך מרוח על הפנים, נתוני סקר TGI מצביעים על עלייה של הפלס הפלס של כ-30% בשיעורי החשיפה לגליון יומי – מ-11.9% בסקר הקודם ל-15.4 בסקר הנוכחי.

מבין ארבעת היומונים החרדיים נחשב הפלס כיומון השלישי בשיעורי החשיפה היומיומיים, כשהוא הולך ומתקרב לעתונים היומיים הותיקים.

הסקר מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי. גי. אי. בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מימצאיו מוכיחים כי הפלס רושם עליה מתמשכת מאז הוקם לפני כשלש שנים בעקבות מאבקי שליטה שהביאו להדחת שורה של בכירים בעתון יתד נאמן.

במערכת הפלס אומרים, כי הנתונים מדברים בעד עצמם. האחוזים הגבוהים מצביעים על עליה עקבית ומשמעותית בשיעורי החשיפה של הפלס, וממחישים בצורה חד-משמעית כי משרדי הפרסום החרדיים הממליצים ללקוחותיהם להחרים את העתון, פועלים משיקולים בלתי עניינים, פוגעים באינטרס של הלקוחות ובוגדים בשליחותם המקצועית.

 

 

בהפלס מתייחסים לחרם המודעות וטוענים כי החרם מהווה שערוריה חסרת תקדים ונסיון קרטליסטי מאורגן לפגוע בחופש הביטוי ובחופש העיסוק. חמורה במיוחד העובדה שגופים ציבוריים שאמורים לשרת את כלל האזרחים באשר הם, נכנעים ללחצים פוליטיים ואחרים, ומקפחים מיגזר שלם באוכלוסיה, ללא כל הצדקה. באותה מידה יש לחקור היטב את המניעים של מקבלי ההחלטות בחברות מסחריות, ובפרט במשרדי הפרסום של המיגזר החרדי, שעושים יד אחת כדי לפגוע בעתון הפלס, כשהם מפנים עורף לחובתם המקצועית ופוגעים באינטרסים של המפרסמים במשק השוכרים את שירותיהם מתוך כוונה להגיע אל כלל המיגזר החרדי.

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. כל לילה בשעה 4 מגיע אלינו עיתון הפלס. כשאני שומע את האופנוע של המחלק נכנס לחצר, אני מיד יורד לקחת את העיתון.
    ואז אני קורא אותו עם קפה וסיגריה!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב