בום! ישי לפידות עורק לקול פליי

לאחר 22 שנות שידור שירה ויצירה האומן והיוצר ישי לפידות מגיע לערוץ המוזיקה החדש 'קול פליי'.

במהלך דרמטי בעולם התקשורת והמוזיקה היהודית והחסידית חתם אמש (חמישי) האומן היוצר והזמר ישי לפידות על הצטרפותו לערוץ המוזיקה הצעיר 'קול פליי' ושידור תוכניות מוזקאליות בתחנה זאת לאחר 22 שנות שידור שירה ורפרטואר עשיר ומפואר בכל תחומי היצירה היהודית והחסידית.

לפידות יצטרף לצוות השדרנים והאומנים של קול פליי ויגיש בתחנה את התוכנית המיתולוגית 'אישי בשישי' בכל יום שישי בשעה 15:00 ואת תוכנית הדגל של מוצ"ש בשעה 22:00.

ערוץ המוזיקה קול פליי שהוקם אך לפני כחודש וחצי הצליח ליצור סביבו סצינה מוזיקאלית מרעננת וחדשנית לצד קהל מאזינים ענק מכל רחבי הארץ והעולם ומכל גווני האוכלוסיה חובבת המוזיקה היהודית והחסידית.

ישי לפידות מסר בתגובה: "אני נרגש ושמח לקראת הזכות להיות חלק מערוץ המוזיקה 'קול פליי'. ותחילת שידוריי בו. המוזיקה היהודית והחסידית הייתה ותהיה הבסיס המרכזי לעבודתי וליצירה שלי ואין לי ספק שהיא תזכה לתנופת התפתחות משמעותית בבית שחרט על דגלו את קידומה של מוזיקה זו לטובת מאות אלפי שוחריה.
לפידות הוסיף ואמר: "אני מודה לתחנת קול חי בה שידרתי את תוכניתי במשך 19 שנים ובמיוחד למנכל אבי רוזן על הליווי והתמיכה לאורך הדרך"

מנכ"ל קול פליי אריאל דרעי מסר : "ישי לפידות הינו מעמודי התווך של המוזיקה היהודית והחסידית לצד הבנה עמוקה של הצרכים האקטואליים של קהל המאזינים ואין לי ספק כי כניסתו למשפחת קול פליי תהווה מקפצה משמעותית עבורו, עבור התחנה ועבור המוזיקה עצמה"

מנהל קול פליי צביקה כהן מסר: "ישי הוא בראש ובראשונה חבר אהוב ומקצוען מהמעלה הראשונה ואני יותר מגאה ושמח על העבודה העתידית לצידו"

המנהל המוזיקאלי של קול פליי יואלי דיקמן מסר: "אני נרגש ושמח לקראת הצטרפותו של חברי ידידי ועמיתי ישי לפידות לערוץ שלנו. ישי ביכולותיו הנדירות יודע לשלב בין מוזיקה אותנטית לחדשנית לצד נגיעה במגוון רחב של אוכלוסיות, כישורים העולים בקנה אחד באופן מדוייק עם אופיה של 'קול פליי'

לפידות יחל בהגשת תוכניתו 'אישי בשישי' כבר ביום שישי הבא (ער"ש פרשת בלק) ואת התוכנית במוצ"ש מייד לאחר תום ימי בן המצרים.
עוד נמסר מ'קול פליי' כי התוכנית במוצאי שבת תייצר קונספט חדשני ומיוחד שטרם נשמע מעל גלי האתר תוך שימוש במגוון רחב של אמצעים דיגיטליים וצוות הפקה ועריכה מקצועני נרחב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *