בורות ומהמורות: הטבריינים זועמים על רון קובי

טבריה לא רגועה: בתיעוד שהופץ ברשת נראה אחד התושבים מציג את הליקויים הרבים בכבישי העיר, ואת הבורות שנפערו כתוצאה ממי הגשמים. תושבים טוענים כי ראש העיר רודף אחרי כותרות ומתמקד פחות בליקויים. צפו

למי שחשב כי השקט והשלווה תפקוד את העיר טבריה, מוטב שיחכה. מאז בחירתו של רון קובי לראשות העירייה אין רגע דל בעיר. ראש העיר רון קובי אינו בוחל במעשים ומייצר כל שבוע פרובוקציה שזוכה לכותרות כמו למשל פסטיבל השלג שהתקיים בשבת או פתיחת המסעדה החדשהבשבת שעוררה סערה בקרב ציבור שומרי המסורת בעיר.

כעת, תושבי טבריה זועמים על כך שרון קובי דואג להבאת שלג לטיילת בשבת בעוד הוא מזניח את תחזוקת הכבישים המוליכים לטיילת הטבריינית. בתיעוד שהופץ ברשת נראה אחד התושבים מציג את הליקויים הרבים בכבישי העיר, ואת הבורות שנפערו כתוצאה ממי הגשמים, בורות שטרם תוקנו על ידי עובדי העייריה שעסוקים ככל הנראה בייבוא שלג מהחרמון.

אליהו אחד התושבים אומר בטון כאוב לאקטואליק, "עברתי שם ולא האמנתי למראה עיני. בעוד ראש העיר לא מפסיק לפמפם על "התיירות הנחוצה לעיר", בפועל, התיירים כמו גם התושבים סובלים מהבורות שנפערו בכבישים".

צילום: מיכאל משה מועלם

אליהו, תושב חילוני, ממשיך ותוקף: "מה יעזור להביא שלג ולדאוג למסעדות פתוחות בשבת – ברגע שאנחנו תושבי טבריה עצמם סובלים מליקויים משמעותיים יותר, וזה לא משנה חרדים או חילונים, כולנו סובלים מעודף האמביציה של ראש העיר שרוצה לזכות בכותרות מחמיאות בתקשורת על כך שמביא שלג לטיילת".

תגובת עירית טבריה: "עיריית טבריה באמצעות אגף השפ״ע מבצעים כל העת עבודות תשתית לתיקון הליקויים בהתאם לתכנית עבודה סדורה ותוך מיפוי עדכני של הליקויים השונים".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יש לכם אחלה ראש עיר ! גבר. הלוואי עלינו אחד כזה בחיפה

    אל תשפטו אותו על בורות במדרכה, זכיתם.

    עידו לב |
    הגב
  2. טלי

    מה שהיה חשוב לרון כראש עיר זה נטו לחרטט ולרמוס את השבת בפרסיה הכל זה עיואנתות שלו

    טלי |
    הגב