בטבריה טוענים: לאחר שתקף את המנוח – רון קובי ניסה לעשות פרובוקציה בהלוויתו

ביום שישי נפטר בפתאומיות איש השכונות ויו"ר ועד שיכון א' אמנון כהן ז"ל. בטבריה טוענים כי לאחר שרון קובי תקף את המנוח  כמה ימים לפני פטירתו – רון קובי ניסה לעשות פרובוקציה בהלוויתו

ביום שישי נפטר בפתאומיות איש השכונות ויו"ר ועד שיכון א' אמנון כהן ז"ל. חבר המועצה רפאל טרבלסי תושב השכונה וחברו האישי הגיע מיידית לביתו והתחיל לסייע למשפחה. בטבריה טוענים כי לאחר שרון קובי תקף את המנוח  כמה ימים לפני פטירתו – רון קובי ניסה לעשות פרובוקציה בהלוויתו.

תוך כדי ההכנות ללוויה, חבריו של המנוח נזכרו כי לפני מספר ימים תקף רון קובי מילולית את המנוח, דבר שגרם לכעס רב בשכונה, במקום עבודתו ובין חבריו.
עם צאת השבת הגיע טרבלסי לבית המנוח להמשיך לסייע למשפחה בעינייני הקבורה והשבעה שם נודע לו כי בכוונת קובי להגיע ללוויה בכדי לקבל תשומת לב ןליצור פרובוקציה.

טרבלסי עדכן מיד את משטרת ישראל (תחנת טבריה), אשר ביקשו וניסו בכל דרך לשכנע את רון קובי לא להגיע ללוויה.

צפו במהומה

על אף כל זאת, רון קובי הגיע ללוויה והשוטרים ביקשו ממנו בתחנונים לא לרדת מהאוטו ולא ליצור פרובוקציות מיותרות.
מספר דקות לפני תחילת הלוויה יצא רון קובי מרכבו ואז החליטו יוסי נבעה, מנכ"ל מוסדות רבי מאיר, מקום עבודתו של המנוח יחד עם רפאל טרבלסי ללכת ולבקש ממנו אישית לא לבוא.

נבעה, שניסה ראשון לדבר לליבו של קובי נענה בסירוב מוחלט מצד קובי ואז פנה טרבלסי לקובי וביקש ממנו בצורה יפה ומכובדת לא להשתתף בלוויה ושייתן כבוד אחרון לנפטר.
קובי לפתע דחף את טרבלסי (רואים זאת בסרטון), התקרב לטרבלסי שלא איבד את העשתונות שמצידו ביקש ממנו בצורה מכובדת לא להיכנס ולכבד את רצון המשפחה.
כששמע זאת קובי הגיב באלימות והחל לבעוט בטרבלסי עם הברך.
משראה זאת טרבלסי והבין "שאין עם מי לדבר" הסתובב להמון שהתגודדו סביבו וביקש בכל לשון של בקשה לכבד את הנפטר ולחזור ללוויה ולא להתייחס לרון קובי.

במקביל, התפתח עימות בין קובי ליוסף בן חמו שם שוב חזר קובי ותקף את בן חמו בבעיטות עם ברכו ודחיפות עם ידיו.
לאחר שראה קובי מאות אנשים צועקים לעברו ואת אי הסכמת המשטרה לאבטח אותו במהלך מסע הלוויה, חזר לרכבו ושב על עקבותיו.

בסיום מסע הלוויה, נסעו חברי מועצת העיר רפאל טרבלסי ויוסף בן חמו להגיש תלונה במשטרה על התקיפה הפיזית מצידו של קובי, שם הופתעו לגלות את קובי שהגיש תלונה על אלימות מצידם. המשטרה הוציאה צו הרחקה לשני הצדדים למשך 5 ימים.

חבר מועצת העיר רפאל טרבלסי בתגובה: "רון קובי איבד את זה. רואה שכבר לא מתייחסים לאלימות המילולית שלו, עבר לאלימות פיזית. אני מצפה מהמשטרה להעניש בחומרה את קובי על מעשיו. הפעם נחצה קו אדום מסוכן כאשר קובי השתמש נגדי ונגד יוסף בן חמו באלימות. אסור שזה יעבור על סדר היום! דין ראש עירייה שווה בדיוק לדין כל תושב במדינת ישראל. רון קובי אינו מעל החוק."

יוסף בן חמו מסר בתגובה : "כשנראה שיש קו אדום אותו לא ניתן לחצות, מוכיח רון קובי שוב ושוב שאין לו קווים אדומים. על אף בקשות רבות, הן מצד המשפחה, החברים, שוטרי משטרת ישראל ואף מצידנו (טרם תחילת הלוויה פניתי לעוזרו ליאור פרץ בבקשה שימסור לו לא להגיע) – בחר קובי לזלזל בכבוד המת ולהגיע וליצור פרובוקציה באדם יקר, אשר לפני ימים ספורים השתלח בו בבוטות. קובי עלה מדרגה ופגע פיזית בחברי מועצה מכהנים, נבחרי ציבור בדיוק כמוהו, ואלו דברים שלא ניתן לעבור עליהם לסדר היום. כולי תקווה שמשטרת ישראל תעשה כל שלאל ידה לעצור את התופעה החמורה והמסוכנת שנקראת רון קובי. מכאן אני מוסר תנחומים למשפחת כהן, ומאחל שלא תדעו עוד צער"

מרון קובי טרם נמסרה תגובה

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שנאה

    גועל נפש אדם עם התנהגות ברברית
    חלאת המין האנושי

    אבי |
    הגב