ב'טוב' מחממים מנועים ופותחים בקמפיין: "עובדים בשבילך" – צפו בקמפיין

 

'טוב לירושלים' בראשותו של חנוך ורדיגר עלתה הבוקר עם הקמפיין שלה כאשר במרכזו הסלוגן "טוב זה אחרת" * במטה ההסברה של 'טוב' אומרים כי "הקמפיין עוסק במהות. הציבור מאס בשלטון העסקונה והוא מחפש אנשי ציבור מסוג אחר שעובדים באמת בשבילו"

מצ"ב מודעות הקמפיין וכן צילומים מלוחות מודעות הבוקר בירושלים. צילום: מטה ההסברה של 'טוב לירושלים'.

הקמפיין הענק של 'טוב לירושלים' בראשותו של חנוך ורדיגר יוצא הבוקר (שלישי) לדרך באופן רשמי. לאחר שורה של אירועים במהלך ימי חג הסוכות הבוקר עולה הקמפיין כאשר הסלוגן המרכזי שלו הוא "טוב זה אחרת". הקמפיין עוסק בשלושה נושאים: התנאים בהם נמצאים מוסדות החינוך והאפלייה בקבלה אליהם, המחסור בתעסוקה לציבור החרדי בירושלים, וההזנחה בשכונות החרדיות.

בשלב ראשון, נתלו במסגרת המקפיין אלפי מודעות בכל רחבי ירושלים, כאשר כל מודעה עוסקת באחד משלושת הנושאים הנ"ל: "טוב זה עשייה אחרת בחינוך", "טוב זה חשיבה אחרת בתעסוקה", "טוב זה רמה אחרת באיכות חיים". כל הקמפיינים נסגרים בסלוגן "עובדים בשבילך", מה שמחבר אל הקמפיין את הקהל הטבעי של 'טוב', והוא ציבור החרדים העובדים, ומחדד את ההבדל בין 'טוב' לבין המפלגות החרדיות האחרות, בכך ש'טוב' היא רשימה אחרת שעובדת בשביל הציבור.

במטה ההסברה של 'טוב' מסבירים כי הקמפיין נועד לעסוק גם במהות וגם בפרטים. "במהות, מהבחינה הזאת שהציבור מאס בשלטון העסקנים והוא מחפש אנשי ציבור מסוג אחר שעובדים באמת בשביל הציבור ובשביל הצרכים האמיתיים שלו ולא בשביל אינטרסים שלא מן המניין" אומרים במטה ומוסיפים כי "הקמפיין עוסק גם בפרטים, בנושאים שמעסיקים כל חרדי בירושלים: התנאים הירודים במוסדות החינוך והאפלייה בקבלה למוסדות חינוך של עובדים, ספרדים, ובעלי תשובה; בעיית התעסוקה החריפה שיש בעיר, כאשר אלפי זוגות חרדיים חשים אבודים מהבחינה הזאת; ההזנחה והלכלוך שיש בשכונות בהן מתגורר הציבור החרדי והעדר גנים ציבוריים וגני משחקים שמותאמים לציבור החרדי".

חנוך ורדיגר, העומד בראש רשימת 'טוב לירושלים', אומר הבוקר כי "הקמפיין בא לבטא את הייחודיות של 'טוב'. לא מדובר בעוד רשימה. מדובר ברשימה שאולי הנושאים שהיא עוסקת בהם מוכרים אבל הדרך שהיא עוסקת בהם ותעסוק בהם ודאי תהיה ייחודית לה. רקורד העשייה של 'טוב', בערים נוספות ובפעילות חברתית, והדמויות ברשימה, משמשים כביטחון שההתנהלות תהיה אחרת, יעילה ועדכנית יותר ותביא לתוצאות טובות יותר". בקמפיין מציגה 'טוב' גם את האני מאמין שלה, במודעות נכתב כי "'טוב' היא תנועה חרדית חברתית שמאמינה כי לציבור החרדי מגיעה נציגות שעובדת אחרת ומחוברת לצרכים האמיתיים שלו".

טוב זה אחרת בתעסוקה קמפיין טוב הבוקר בירושלים1 קמפיין טוב הבוקר בירושלים2 טוב זה אחרת באיכות חיים טוב זה אחרת בחינוך

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. חזזזזזק .העיקר לסיים עם פינדרוס בעירייה שיילך הבייתה לא רוצים את פינדרוס.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב