ביהדות התורה רומזים: "לליברמן יש בעיות נפשיות"

עוד ועוד תגובות במערכת הפוליטית כנגד דברי ההסתה של ליברמן נגד החרדים, עודה: " כל ההישגים של ליברמן מסתכמים ברשימה של כותרות מסיתות נגד אזרחים ערבים ועכשיו גם חרדים. "ליצמן: צריך לטפל בו"

עוד ועוד תגובות במערכת הפוליטית כנגד דברי ההסתה של ליברמן נגד החרדים, יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה תקף את ליברמן וכתב כי כל ההישגים של ליברמן מסתכמים ברשימה של כותרות מסיתות נגד אזרחים ערבים ועכשיו גם חרדים. הוא ההוכחה לכך שגזענות ואנטישמיות לעד ילכו יד ביד.

"המאבק שלנו הוא על שלום ושיוויון. אנחנו ערוכים לבחירות שלישות שאליהן נגיע מאוחדים ונצא מהן חזקים מתמיד".

לדברי עודה,"אני לא מופתע ממסע ההסתה הפרועה של ליברמן נגד הציבור החרדי, זה הבן אדם; מסית, שקרן וציני אשר חוץ מפוליטיקה מכוערת ואת עצמו לא מעניינת אותו שום עשיה לטובת מדינת ישראל. ליברמן שוב אחראי על הליכה לבחירות נוספות ואיך יוצאים מזה? מכים בחרדים בהסתה ושיסוע שאין לו תקדים. הציבור מאס בו ובשקרים שלו."

במקביל, ‏ראשי יהדות התורה רומזים לבעיות בריאותיות אצל אביגדור ליברמן. גפני אמר: "אנחנו צריכים לטפל בו, יש לו בעיות בריאות". ליצמן: "צריך להתייעץ עם אנשי מקצוע"..

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ': שיח השנאות שהוביל היום אביגדור ליברמן הוא האסון האמיתי. להשוות את אחינו החרדים לגיס חמישי שתומך בגרועים שבאויבינו זו סכנה אמיתית למדינת ישראל.

חבר הכנסת טסלר הגיב: "נאום שמדרדר את כולנו לתהום."

"אני קורא לליברמן – חזור בך! מדינת ישראל חשובה לנו הרבה יותר מדי. אל תוביל את המדינה לבחירות שלישיות, תפסיק את שיח השנאות והחרמות. זה מסוכן לכולנו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *