ביום שישי: מאות נשים חרדיות ירוצו

בעוד חברותיהן עסוקות בבישולים ובהכנות לשבת יפנו עשרות נשים חרדיות מזמנן לטובת הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם ויתאספו בפארק נאות קדומים לריצה בשני מקצים: מקצה של 5 ק"מ ומקצה ארוך יותר שאורכו 10 ק"מ.

במקביל למרתון תל אביב שייערך ביום שישי ג' אדר (28.2.20) בהשתתפות אלפי רצים ורצות מהארץ ומהעולם, יתאספו מאות נשים חרדיות בפארק נאות קדומים למירוץ ייחודי בהשתתפות נשים בלבד תחת הכותרת "רצים עם הלב".

את מירוץ "רצים עם הלב" יוזם ארגון 'בלב אחד' שמסייע לאורך כל השנה לחולים ולאלפי משפחות לילדים מיוחדים מכל רחבי הארץ. המירוץ הייחודי נועד להעלות את המודעות לצרכיהם של הילדים המיוחדים ולאתגר היומיומי עימו מתמודדות המשפחות של אותם ילדים.

הכסף שיאסף ויתרם בזכות המירוץ יוקדש לטובת הפרוייקט השאפתני עליו עמלים ללא לאות בארגון: בניית רשת מרכזי יום ומשחקיות מפוארות לילדים מיוחדים בריכוזים החרדים.

וכך, בעוד חברותיהן עסוקות בבישולים ובהכנות לשבת יפנו עשרות נשים חרדיות מזמנן לטובת הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם ויתאספו בפארק נאות קדומים לריצה בשני מקצים: מקצה של 5 ק"מ ומקצה ארוך יותר שאורכו 10 ק"מ.

לדברי סוזן רובין מנהלת המירוץ: "מאות נשים מכל רחבי הארץ כבר נרשמו למירוץ המרגש שמוקדש כולו למטרה הנעלית של סיוע למשפחות עם ילדים מיוחדים. המירוץ על טהרת הנשים החרדיות, שרבות מהמשתתפות הן נשות עסקים או נשים בעלות תפקידים בכירים הוא אירוע שמדגיש את העצמה הנשית שרוצות ויכולות לתרום ממרצן ומזמנן לחברה ולמשפחות המתמודדות בגבורה עם האתגר של גידול ילדים מיוחדים וזאת לצד שמירה על ערכי הצניעות"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *