ביטוח נסיעות אונליין – בדיוק לפי הצרכים שלכם, ובחמש דקות

אנחנו עם חובב נסיעות לחו"ל. אם פעם מי שהיו טסים לחו"ל דרך קבע היו בעיקר בעלי עסקים (וברי מזל) – הרי שהיום, בשנים הראשונות של המאה ה – 21, משפחות ישראליות ממוצעות טסות לחו"ל פעם, פעמיים – ואפילו שלוש פעמים בכל שנה

שיחה טלפונית מעיקה עם מוכרן? מתקשרים מחוץ לשעות הפעילות? לא עוד!

ביטוח נסיעות אונליין – בדיוק לפי הצרכים שלכם, ובחמש דקות

אנחנו עם חובב נסיעות לחו"ל. אם פעם מי שהיו טסים לחו"ל דרך קבע היו בעיקר בעלי עסקים (וברי מזל) – הרי שהיום, בשנים הראשונות של המאה ה – 21, משפחות ישראליות ממוצעות טסות לחו"ל פעם, פעמיים – ואפילו שלוש פעמים בכל שנה. אנחנו חיים בעידן של טיסות לואו קוסט, חופשות מוזלות בדקה התשעים, דירות Airbnb ואפשרות לטפל בעצמנו (באופן מקוון, בקלות ומן הכורסא בסלון) בהזמנות ותיאומים. זה קל, האפשרויות מגוונות – ובתקציב לא גדול, אנחנו "קופצים" לסוף שבוע מושלג ביעד קרוב, או טסים להרפתקה שונה לחלוטין בארצות רחוקות.


תמיד ידענו שלא יוצאים את גבולות הארץ בלי ביטוח נסיעות לחו"ל – טיסה לחו"ל ללא ביטוח נסיעות היא בחירה בלתי אחראית שעלולה לעלות לנו ביוקר. ביטוח כזה נועד לספק מענה מקצועי וזמין לתקלות בלתי צפויות במהלך כל חופשה בחו"ל.

עם הגידול במספר היוצאים לחו"ל גדל גם הביקוש לביטוח נסיעות, וכיום יש היצע רחב של פוליסות כאלה מטעם גופים כגון קופות חולים, בנקים, חברות ביטוח גדולות כקטנות, חברות כרטיסי אשראי וגם חברות המתמחות בתחום ביטוח נסיעות דוגמת חברת פספורטקארד.

לפעמים היצע גדול הוא לא רק יתרון- אתם עשויים לגלות שקשה יותר לבחור ושמאמצי השיווק מטעם מי שמוכרים ביטוח נסיעות לחו"ל הופכים מטרידים. נשאלת השאלה האם אין דרך קלה, נעימה ויעילה למצוא ולרכוש פוליסה כזו. לפניכם סקירה של הבעיות עימן מתמודד מי שעומד לצאת לחו"ל, ועליו לדאוג לפוליסת ביטוח נסיעות מתאימה. הבשורה הטובה היא כי קיים פתרון מצוין, שיחסוך לא רק זמן ועצבים, אלא גם כסף- וכל זה תוך שבסופו של יום יהיה לכם כיסוי ביטוחי מושלם עבור הנסיעה שלכם לחו"ל.

מי מוכר פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל ואיך משווקים אותן?
כאמור, ישנם מגוון גופים שמציעים פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, ביניהם קופות החולים, בנקים, חברות ביטוח וחברות אשראי. התחרות בתחום גדולה, וכולם רוצים לשכנע אתכם שהביטוח שהם מציעים הוא הטוב ביותר עבורכם. מספיק שאנחנו מופיעים ברשימת לקוחות פוטנציאליים כזו או אחרת כדי שנקבל פניות שיווקיות במסרונים, בדואר אלקטרוני או בטלפון. כך למשל מי שבחר פעם אחת ביטוח נסיעות לחו"ל של בנק מסוים, עשוי למצוא עצמו מקבל מדי פעם שיחת טלפון מנציג מחלקת הביטוח של אותו בנק. שיחה כזו תתחיל בהסבר שהסיבה שמתקשרים היא ליידע אתכם על הטבה כזו או אחרת שתוכלו לקבל אם תבחרו שוב את אותו ביטוח נסיעות לחו"ל. באופן בלתי מפתיע, שיחות שיווק כאלה מגיעות לקראת תקופות הידועות ככאלו שבמהלכן מרבים לטוס לחופשות בחו"ל.

ניצול קדמת הטכנולוגיה לצורך שיפור השירות
אנחנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה דוהרת קדימה, ובדרכים שונים גם הופכת את חיינו לנוחים יותר. חברות מצליחות מקפידות להעניק חוויה התקשרות נעימה ללקוחות. אף אחד לא רוצה לחכות זמן רב על קו טלפון עד לקבלת מענה מנציג שירות, ורובנו התרגלנו להתנהל באופן מקוון, לערוך סקר שוק באינטרנט, לרכוש מוצרים המגיעים אלינו במשלוח, לשלם על שירותים בצורה פשוטה ומשתלמת ועוד.

כמו בכל תחום כך, גם בכל הקשור לביטוח נסיעות לחו"ל- ישנן חברות שיודעות להפיק את המירב עבור הלקוח באמצעות האמצעים העומדים לרשותן. כדאי לדעת שכיום אין סיבה לתזמן פניה לשעות הפעילות דווקא, ואין צורך להתקשר טלפונית, לדבר עם נציג שמנסה לשכנע אותנו להרחיב כיסוי ולשלם עבור דברים שאנחנו לא באמת צריכים. חברות מובילות בתחום יצעו לכם פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שאפשר לרכוש בקלות ובמהירות באופן מקוון, מתי שתרצו, מהטלפון או מהמחשב. לא רק הליך רכישת הפוליסה הוא פשוט ומהיר- גם ביצוע שינויים בתנאי הפוליסה ואפילו הפעלה במקרה הצורך ניתן לבצע באמצעות האינטרנט, וללא צורך בשיחה טלפונית עם נציג. יחד עם זאת, כמובן שנציג יעמוד לרשותכם במידה ותרצו.

כשאתם משווים בין פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, זכרו כי על מנת לבחור את המתאימה ביותר עבורכם כדאי לזכור שהליך מקוון וידידותי לרכישה, התאמה והפעלת הפוליסה מעידים על יעילות ושימת הלקוח בראש. חברה שיודעת לרתום את קדמת הטכנולוגיה לשירות לקוחות היא כזו שגם תהיה שם בשבילכם אם תצטרכו, חלילה, להפעיל את הפוליסה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *