בימין החדש לא מכירים בתבוסה: "יש הונאות חמורות שלא נספרו"

בוועדת הבחירות המרכזית הודיעו כי "לא נמצאו כל פגמים מהותיים" בבדיקות שנערכו בעקבות בקשת השר בנט מ"הימין החדש". בימין החדש הגיבו בזעם

בוועדת הבחירות המרכזית הודיעו כי "לא נמצאו כל פגמים מהותיים" בבדיקות שנערכו בעקבות בקשת השר בנט מ"הימין החדש". עוד הבהירו בוועדה כי התברר שלימין החדש, שלא עברה את אחוז החסימה, נרשמו שלושה קולות עודפים.

מפלגת "הימין החדש" הודיעה כי ב-8% מהקלפיות נמצאו פערים, בחלקן הונאות חמורות. "בזמן הקרוב תחליט המפלגה על צעדי ההמשך", נמסר בתגובה להודעת ועדת הבחירות המרכזית

וכך נמסר בהודעה: "בניגוד להודעתה הנחפזת של מנכ״לית ועדת הבחירות המרכזית, עו״ד אורלי עדס, בבדיקה שביצענו יחד עם הוועדה נמצאו ממצאים חמורים וחד משמעיים לזיופי בחירות חמורים."

לצערנו, ביקשנו ממנכ״לית הוועדה להמתין עם ההודעה לתקשורת עד לתום הבירור, אך החיפזון להוציא גבר על ההיצמדות לעובדות. נציין שעד כה, הוועדה התנהלה דווקא בצורה ראויה תוך שיתוף פעולה, כך ששינוי הכיוון הפתאומי מעורר תמיהה.

ולממצאים:

ב-8% מהקלפיות המדגמיות שהעברנו לבדיקת הוועדה, נמצאו פערים בין מספר הקולות שנרשמו במחשב המרכזי לבין מספר הקולות בפועל, כולל מצבים בהן נמחקו כל קולות הימין החדש בקלפיות מסוימות, לכן איננו מבינים הודעתה זו.
ב-10% נוספים מהקלפיות הנ"ל, עד לרגע זה לא קיבלנו העתק של פרוטוקול הקלפי, כך שאין לנו כל אפשרות לבצע את הבדיקה.

אנשי ״הימין החדש״ ממשיכים בבדיקה יסודית כדי לגבש את החלטתנו לגבי ההמשך, ונפרסמה ברגע שנשלים את הבדיקה. את ההחלטה נקבל על סמך כלל הנתונים והבדיקות. דוגמא אחת מהקלפיות שהעברנו לבדיקה – קלפי מספר 53.2 בעפולה. ראו את הפערים בין התוצאות של מפלגת העבודה, יהדות התורה והימין החדש בפרוטוקול הקלפי הרשמי לבין מספר הקולות בפועל, כפי שמשתקפים גם בשעה זו באתר האינטרנט של וועדת הבחירות. ניכר שזו אינה טעות הקלדה אלא העברה מכוונת ובלתי חוקית של קולות ממפלגה למספר מפלגות אחרות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *