ב"ימין המאוחד" טוענים: נתניהו מעוניין בממשלת אחדות עם כחול לבן

באיחוד הימין הטרי טוענים כי אם ראש הממשלה היה מעוניין בממשלת ימין, הוא היה מסכים לשריין אדם מהאיחוד. בליכוד לא הגיבו לטענות

בכירי ההנהגה של הימין המאוחד בראשות איילת שקד האשימו הבוקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מעוניין להקים ממשלת אחדות עם כחול לבן לאחר הבחירות. כך פרסם זאב קם ב'כאן חדשות'.

לטענתם, ההוכחה לכך היא סירובו של נתניהו לדרישתם לשריין בליכוד את אחד מחברי האיחוד כדי שיסכימו לצרף אליהם נציג של עוצמה יהודית. בליכוד טרם הגיבו על הדברים.

עוד טוענים הבכירים כי אם נתניהו היה מאמין שעוד ניתן להקים ממשלת ימין אחרי הבחירות הוא היה עושה הכל כדי שזה יקרה, כולל לשריין מישהו מהאיחוד ברשימת הליכוד. בתוך כך, חבר הכנסת גדעון סער מהליכוד אמר לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב כי הליכוד לא צריך להעמיס על עצמו את אנשי הבית היהודי, וכי איתמר בן גביר ועוצמה יהודית צריכים לחבור לאיחוד בימין.

חברת הכנסת עידית סילמן מהבית היהודי אמרה לכאן רשת ב' כי טרם האיחוד בימין הוגשו הצעות מפתות לאיתמר בן-גביר אך "תיאבונו היה גדול". סילמן הוסיפה כי בן-גביר מוזמן גם היום לשיח על החיבור, ואם לנתניהו חשובה עוצמה יהודית, באיחוד הימין ישמחו לעזרה בעניין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *