מהפכת ה"קופיקס" של הפארם (וידאו)

מנהלי הרשת ובראשם אדם פרידלנד, מבטיחים להיות הסופר קופיקס של חנויות הפארם ולהוות תחרות לרשתות הגדולות.

הקונספט פשוט: כל מוצרי הטואלטיקה – במחיר של עד 10 שקלים. טיטולים, ועוד.{הכל בעשר}

לאחר מהפכת הקפה של קופיקס, ניצנים נוספים של קופקיסדה נראו בארץ. מנהלי הרשת ובראשם אדם פרידלנד, מבטיחים להיות הסופר קופיקס של חנויות הפארם ולהוות תחרות לרשתות הגדולות.

הקונספט פשוט: כל מוצרי הטואלטיקה – במחיר של עד 10 שקלים. טיטולים, ועוד.

צפו בכתבה באדיבות רשת

 

כתבת חדשות 2 אדווה דדון  יצאנו לביקור ראשון בסניף הנבנה של הרשת החדשה שעדיין אין לה שם, ושוחחו עם מייסד הרשת שמבטיח כי הרשת תהיה סגורה בשבת.

 צפו בכתבה באדיבות רשת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.