ביש עתיד זועמים על גנץ: "הקולות שלנו ניתנו במתנה לנתניהו"

לאחר שכחול לבן התפרקה – מקורבו של לפיד, עופר שלח, גינה בחריפות את החלטתו של בני גנץ לחבור לנתניהו, גנץ נפרד מלפיד ויעלון, "ישראל לפני הכל"

לאחר שכחול לבן התפרקה – מקורבו של לפיד, עופר שלח, גינה בחריפות את החלטתו של בני גנץ לחבור לנתניהו. "לא ממשלת אחדות תקום בקרוב", כתב שלח בטוויטר, "אלא ממשלת נתניהו עם סרח עודף של בני גנץ, שפשוט קרס ברגע האמת. הטיפול הכושל בקורונה לא ישתפר, כרסום הדמוקרטיה יימשך, אבל בני כבר לא יתייסר בהכרעות קשות. יותר קל להיות שוליה של נתניהו".

ח"כ מאיר כהן מסיעת יש עתיד, שהיה מיועד לתפקיד יו"ר הכנסת, תקף את גנץ הבוקר ואמר: "מדובר באדם שקיבל מנדט להרכבת הממשלה ומהרגע הראשון היה עסוק בלהיות מספר 2 ולזחול לנתניהו הסיפור היה גדול עליו". ח"כ מיקי לוי הביע ביקורת קשה נגד גנץ בראיון לרשת ב': "קולות של ישראלים שהאמינו בדרכה של כחול לבן נגנבו וניתנו במתנה לנתניהו. גנץ בגד בכל הערכים של יושרה ומוסר. הוא נשלח לכנסת בתור כחול לבן לא לשבת תחת נתניהו".

בפוסט שפרסם הלילה בני גנץ בעמוד הפייסבוק שלו, הוא פנה ליאיר לפיד ובוגי יעלון וכתב: "יאיר, בוגי, תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה. תמיד תהיו בעיניי פטריוטים שאוהבים את המדינה ופועלים למענה מכל מקום שבו תהיו. בסוף הדרך אני מאמין שאסור לגרור את מדינת ישראל לבחירות רביעיות בתקופה כה מאתגרת כאשר המדינה מתמודדת עם משבר הקורונה והשלכותיו – ועל כך אנו חלוקים. ישראל לפני הכל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *