בית הדין האירופי הודיע על חיוב סימון מוצרים מרחבי יו"ש

בתגובה להחלטת האיחוד האירופי לגבי סימון מוצרים מיו"ש, ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר בתגובה:

"אני לא יודע מה האיחוד האירופי יותר: מנותק מהמציאות או מנסה לייצר מציאות בה יהודים שוב מסומנים בטלאי צהוב כמו באירופה של לפני 80 שנה. ביום הזה תושבי יהודה ושומרון יחד עם כל מדינת ישראל עומדים מול כוחות הרשע, והממסד האירופי מנגד בוחר להכנע ולייצר החלטה בזויה של חרם. העצוב הוא שמי שמחרים אותנו לא מבין שבסופו של דבר יספוג את המכות של האיסלאם הקיצוני לו הוא נכנע כרגע. ואנו אומרים בקול ברור: יהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל וקריאתנו לממשלה שלנו לקבוע זאת בחוק החלת הריבונות. קריאה זו מופנית לא פחות גם לרב אלוף במילואים בני גנץ – בניסיונך להקים ממשלה בישראל תשמיע את ההסכמה החד משמעית של מפלגתך בהחלת הריבונות על בקעת הירדן. מה שמותר לממשל אמריקאני, מותר גם לך. הגיע הזמן לריבונות ויפה שעה אחת קודם".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בתגובה להחלטת בית הדין הגבוה של האיחוד האירופי בנוגע לסימון מוצרים ביוש:

"שוב אירופים מסמנים יהודים קבלת החלטה כנגד איזורי התעשייה ביו"ש ואזרחי מדינת ישראל, ביום בו אזרחי ישראל מותקפים עי טילים היא שיא חדש של שנאה של אירופה כלפי מדינת ישראל, האיחוד האירופי שחרט על דגלו את השלום והדו קיום דווקא הוא מבקשים בצביעות גדולה, לסמן ולפגוע דווקא באיזורי התעשייה ביו"ש בהם עובדים זה לצד זה ישראלים ופלסטינים. מדינת ישראל כולה ואיתה ההתיישבות והתעשייה ביהודה ושומרון, ימשיכו לפרוח על אפם ועל חמתם של האנטישמים בחליפות

אנחנו מצדנו לא חוששים. נמשיך לפעול בכל המישורים למלחמה ב bds ובארגוני החרם. איזורי התעשייה ביו"ש למודי חרמות. פעם אחר פעם לא רק שהחרמות לא פוגעות בתעשייה ביו"ש אלא שהן מחזקות אותה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *