בכירים בליכוד טוענים: נתניהו פועל נגד בנט ושקד

בכירים בליכוד טענו אמש כי פעולתו של נתניהו למען איחוד הבית היהודי ועוצמה יהודית נועדה למנוע מצב של "ברית אחים" בימין שתסנדל אותו, ויועדה להקטין כוחם של בנט ושקד

נתניהו נגד בנט: הקרבות בימין מחריפים, זאת על רקע טענותיו של השר בנט אתמול לפיהן נתניהו מתואם עם טראמפ לקראת פרסום "תכנית המאה" אחרי הבחירות.

ב'ידיעות אחרונות' דווח הבוקר (שני) מפי גורמים בכירים בליכוד כי אחרי הקרב הראשי בינו ובין גנץ, "המטרה השנייה בעדיפותה אצל נתניהו היא להקטין את בנט ושקד כך שכוחם במו"מ הקואליציוני לא יהיה רב".

לטענת חלק מהגורמים בליכוד, פעילותו הנרחבת של נתניהו למען איחוד הבית היהודי ועוצמה יהודית, לא נולדה רק במטרה למנוע אובדן קולות בגוש הימין, אלא גם כדי לנתק את שקד ובנט מביתם הקודם ולמנוע מצב בו במו"מ קואליציוני מפלגות הימין הקטנות יאחדו כוחות, בדומה ל"ברית האחים" שעשה בעבר בנט עם יאיר לפיד.

כזכור, אתמול אמר בנט בכניסתו לישיבת הממשלה כי ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ "מסוכמים על יציאה לתכנית הקמת המדינה הפלסטינית מיד לאחר הבחירות".

לדברי בנט, "הם מתואמים שלא להציג את התכנית לפני הבחירות על מנת שלא להקשות על נתניהו, אבל ביממה או שתיים שלאחר הבחירות תוצג התכנית להקמת מדינה פלסטינית על 90% מהשטח, וחלוקת ירושלים. לפיד וגנץ ייכנסו לממשלה כממשלת שלום לאומית. הדרך היחידה לעצור את זה היא עם 'ימין חדש' חזק ואמיתי".

נתניהו הגיב לדברים וציין: "זה טבעי שהוא לחוץ והוא קצת התבלבל. מובן מאליו שהבחירות עושות כל מיני דברים מוזרים למפלגות קטנות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *