בכירים במפלגות החרדיות: "אם נידרדר לבחירות לא נתמוך בנתניהו ולא נחתום עם הבלוק"

במפלגות החרדיות משגרים התבטאויות חריגות לפיהן אם נתניהו יגרור את מדינת ישראל לבחירות נוספות הן לא יתמכו בנתניהו וימליצו עליו לנשיא. מיקי זוהר: הם "לא יצליחו לנהל קואליציה אחרת"

"אם נתניהו יגרור את מדינת ישראל לעוד מערכת בחירות בגלל המשבר סביב התקציב, הם לא יתמכו בו" כך באופן חריג ונדיר מתבטאים בכירים ששמם לא ידוע עד כה משני המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה.

על פי דיווחו של זאב קם בכאן 11, הבכירים מציינים כי המסר הזה משמעותו איום על סיום הברית ארוכת השנים בין המפלגות החרדיות לבין נתניהו והוא כולל בין השאר סירוב לחתום על מכתבי תמיכה או הצהרות מחויבות לבלוק הימין, ואי התחייבות להמליץ על נתניהו בפני הנשיא ביום שלאחר הבחירות, בניגוד למערכות הבחירות האחרונות.

האיום שיניחו החרדים לפתחו של נתניהו הוא מימוש ההתחייבות שלהם לבני גנץ ולכחול לבן להיות ערבים לקיום ההסכם הקואליציוני בין הליכוד וכחול לבן ולעשות הכול כדי למנוע בחירות.

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הגיב לאיומים של בכירים במפלגות החרדיות לא לתמוך בנתניהו אם ילך לבחירות ואמר: "אין לי ספק שגוש הימין יישמר. אני לא חושב שיש היתכנות לשיתוף פעולה שלהם עם גורמי שמאל. הם לא יצליחו לנהל קואליציה אחרת מזו שנתניהו והליכוד מובילים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *