בכיר בכחול לבן חושש: "ליברמן לא יציב"

ב"כחול לבן" הביעו חשש מפני המשך תוכניתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, זאת לאחר פגישת צוותי המו"מ שהסתיימה ברוח טובה. בכיר בכחול לבן התבטא ואמר כי "ליברמן איננו יציב ואי אפשר לדעת איתו"

ב"כחול לבן" הביעו חשש מפני המשך תוכניתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, זאת לאחר פגישת צוותי המו"מ שהסתיימה ברוח טובה.

"הפגישה של צוותי המו"מ היא קשקוש וכולם יודעים את זה. מי שמחליט מה יהיה הוא ליברמן, ואי אפשר לדעת מה עובר לאיש הזה בראש", אמר בכיר בכחול לבן ל"ישראל היום". בכיר אחר התבטא ואמר כי "ליברמן איננו יציב ואי אפשר לדעת איתו".

לאחר פגישת המו"מ יצאו הצדדים בהודעה משותפת: "הסתיימה פגישתם של צוותי המו״מ של כחול לבן וישראל ביתנו. במהלך היום צוות המו״מ דן בסוגיות מהות שעומדות על הפרק, בכדי להתקדם בגיבוש עקרונות ממשלת האחדות הלאומית הליברלית הרחבה.

הצוותים הגיע להסכמות בנושאים הבאים: בתקציב הקרוב תתבצע העלאת ההכנסה המינימלית לקשיש לגובה של 70% משכר המינימום; לא תהיה פגיעה במתווה העלאת קצבאות הנכים, והנושא יעוגן בבסיס התקציב הקרוב. פגישת המשך של הצוותים תיקבע לימים הקרובים".

גורם פוליטי בכיר אמר לישראל היום כי "אפסו הסיכויים לממשלת אחדות". השבוע נפגשו איילת שקד ואביגדור ליברמן בכנסת במטרה להשיב את ליברמן לחיק הימין.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *